تشکیلات حزب اعتدال و توسعه استان یزد و مجموعه ی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان، ضمن سپاس بیکران از مسئولین و دست اندرکاران سفرهای نوروزی، که در فراهم آوردن آرامش و امنیت میهمانان نوروزی استان، نهایت تلاش خود را مبذول داشته اند، در راس همه، حسن عمل و تدبیر جناب آقای مهندس میرمحمدی، استاندار محترم را ارج نهاده و برای ایشان ، که در این ایام بصورت ناشناس بین مردم و مسافرین بعنوان یک مسافر، در مراکز فروش مایحتاج عمومی و نانوایی بعنوان یک مشتری ، جهت آشنایی و مرتفع کردن مشکلات و کمبودهای موجود، حضور یافته و همچنین بارها به صورت سرزده و ناگهانی از مراکز مختلف خدمت رسانی به مسافرین ارجمند، بازدید بعمل آورده اند، آرزوی سالی توام با تدبیر در تصمم و عمل و امیدواری در حل مشکلات استان داریم.

امروز زمان بر مغز و پوست کهنگی می تازد و زمین پوست می اندازد. گویی بهار، نخستین لحظات آفرینش است. ما نیز به همراه طبیعت، پلاس کهنه اندیشه مان را دور می اندازیم و با نگاهی نو، به جهان می نگریم.
حال که نام و یاد بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا ـ درود خداوند بر او باد ـ زینت بخش بهارمان شده است، سالی پر از برکت و سرافرازی را برای مردم دیار پاکان و قناعت پیشگان خواهانیم.
امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری، و اقدامات مدبرانه، خردمندانه و قاطعانه دولت تدبیر و امید، سال ۹۳ سالی پر از موفقیت و بهروزی در عرصه های داخلی و خارجی برای سرزمین اسلامیمان ، ایران، بوده و در تمامی مقاطع و حوزه ها، از جمله اقتصاد و فرهنگ، با مدیریت جهادی پیروز و بهروز باشیم.
رجاء واثق داریم که دولت تدبیر و امید، به ریاست حجه الاسلام دکتر حسن روحانی، توانسته است طی مدت کوتاهی، علاوه بر برداشتن گامهای بلندی در جهت مرتفع کردن مشکلات اقتصادی مردم، از جمله مهار تورم، ایجاد فضای همدلی، اعتماد و آرامش بین ایرانیان، در عرصه های بین المللی نیز، به موفقیت های چشمگیری نائل شده و عزت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آورد.
دولت یازدهم، در جهت نیل به اهداف مدون خود، به مساعدت و همراهی همه اقشار مختلف مردم ولایتمدار و دلسوز نیازمند است، چرا که مسئولین این دولت، خود از جنس مردمند و از بطن همین مردم برخاسته اند.
فرصت را مغتنم شمرده، اعلام می داریم که تشکیلات حزب اعتدال و توسعه استان یزد و مجموعه ی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان، ضمن سپاس بیکران از مسئولین و دست اندرکاران سفرهای نوروزی، که در فراهم آوردن آرامش و امنیت میهمانان نوروزی استان، نهایت تلاش خود را مبذول داشته اند، در راس همه، حسن عمل و تدبیر جناب آقای مهندس میرمحمدی، استاندار محترم را ارج نهاده و برای ایشان ، که در این ایام بصورت ناشناس بین مردم و مسافرین بعنوان یک مسافر، در مراکز فروش مایحتاج عمومی و نانوایی بعنوان یک مشتری ، جهت آشنایی و مرتفع کردن مشکلات و کمبودهای موجود، حضور یافته و همچنین بارها به صورت سرزده و ناگهانی از مراکز مختلف خدمت رسانی به مسافرین ارجمند، بازدید بعمل آورده اند، آرزوی سالی توام با تدبیر در تصمم و عمل و امیدواری در حل مشکلات استان داریم.
خداوندا!
چنان کن سالی که در راه است، سال ما باشد
سعادت، بخت نیکو، حال خوش در فال ما باشد
پلیدی ها و زشتی های دنیا، سهم اهریمن
قشنگی ها و خوبیهای دنیا، مال ما باشد

حزب اعتدال و توسعه استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا