استاندار يزد در پيامي از مردم و دست اندركاران خدمات سفر استان يزدقدرداني كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" در اين پيام آورده است:
تعطيلات نوروز فرصت مناسبي بود تا هموطنان عزيز با سفر به نقاط مختلف كشور از جمله استان يزد از مواهب طبيعي و قابليت ها و توانمندي ها و گنجينه هاي فرهنگي، آثار تاريخي و زيبائيهاي عرصه هاي گوناگون آن آشنا شوند و خاطرات شيرين و عميقي در ذهن هر يك از مسافرين اعم از كوچك و بزرگ و زن و مرد نقش بندد و با بازگو كردن خاطرات، انگيزه هاي بيشتر براي گردشگري و سياحت فراهم و در اوقات فراغت نه تنها به شهر و دياري سفر داشته باشند بلكه به تاريخ، فرهنگ، هنر، آداب و سنن و ... با همه زيبائيهايش سفر كنند.
در نوروز امسال توجه و تاكيد بيشتر بر ايجاد و گسترش تورهاي گردشگري و شناساندن دقيق تر جاذبه هاي يزد در زمينه هاي تاريخي و مذهبي شرايط مناسبي را به منظور جذب بيشتر مسافران نوروزي فراهم آورد و اميد است در سالهاي آتي از تاثيرات مثبت اقتصادي و تعاملات فرهنگي و اجتماعي ناشي از حضور گردشگران نوروزي، بيش از گذشته بهره مند شويم.
خوشبختانه با برنامه ريزي صحيح و همكاري و تعامل دستگاه هاي ذيربط در ستاد اجرايي خدمات سفر استان و شهرستانها و مهمان دوستي و مهمان نوازي مردم استان شاهد فراهم آمدن شرايط مناسب و شايسته براي مسافران عزيز بوديم.
ترديدي نيست فعاليت و همكاري شبانه روزي همه دست اندركاران امر اسكان، امنيت، ايمني، راهنمايي، درمان و پذيرايي از گردشگران موجب رضايت مسافرين بوده و شايسته تجليل است.
 لذا برخود لازم مي دانم از نيروي انتظامي، هلال احمر، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، راه و شهرسازي، فرمانداران، شهرداران، صدا و سيما، ادارات كل صنعت،  معدن و تجارت، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، ورزش و جوانان، هتل داران، مهمان پذيرها و تورگردانان و مردم شريف استان كه در اين ايام خدمات شايسته و مناسبي را به مسافران و گردشگران ارائه داده اند صميمانه تقدير و تشكر نموده و توفيق بيش از پيش همه اين عزيزان را از درگاه قادر متعال مسئلت نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا