رييس پليس فتا خراسان رضوي از دستگيري عامل برداشت غير مجاز از حساب يكي از شهروندان مشهدي خبر داد.
،سرهنگ "سيد محسن عرفاني" صبح امروز در اين رابطه گفت: در پي مراجعه يكي از شهروندان مشهدي به پليس فتا استان و شکايت وي عليه فرد يا افرادي ناشناس که با دسترسي غير مجاز از حساب عابر بانکش مبلغ 6 ميليون ريال را برداشت غير مجاز کرده اند، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.
وي افزود: کارشناسان در بررسي هاي اوليه و اقدامات فني صورت گرفته منشا برداشت هاي غير مجاز که طي چندين مرحله خريد شارژ بود را کشف و با شناسايي متهم و همچنين با هماهنگي قضايي درصدد دستگيري وي برآمدند.
رييس پليس فتا خراسان رضوي تصريح کرد: پس از دستگيري متهم و رويارويي وي با مستندات فني غير قابل انکار، متهم که مردي 28 ساله بود به جرم خود اعتراف و کسب منافع مالي را علت اصلي بزه خود دانست و در اعتراف به جرم خود گفت: همکارم به دليل مشغله کاري آخر سال کارت عابر و رمزش را براي دريافت وجهي در اختيارم گذاشت و من هم با ايجاد رمز دوم اقدام به خريد کارت شارژ و فروش آن به اشخاص مختلف کردم.
سرهنگ "سيد محسن عرفاني" بار ديگر ياد آور شد: ضمن اينکه شهروندان بايد سامانه پيامک برداشت از حساب خود را فعال كرده تا از گردش حساب خود مطلع باشند، در نگهداري کارت عابر و رمز هاي اول و دوم خود دقت كرده و از واگذاري آن به اشخاص ديگر خودداري كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا