فرمانده انتظامي استان يزد در اولين مراسم صبحگاه عمومي سال جديد رضايت مردم را بزرگترين سرمايه  نيروي انتظامي دانست.

 فرمانده انتظامي استان يزد در اولين مراسم صبحگاه عمومي سال جديد ضمن تقدير از زحمات همه همکاران در راستاي برقراري و حفظ نظم و امنيت انتظامي، اجتماعي و ترافيکي استان گفت : تدابير و برنامه ريزيهاي انجام شده و تلاش شبانه روزي مجموعه کارکنان انتظامي استان يزد موفقيت هاي خوبي را براي استان به ارمغان آورده است.

سردار امان اللهي درادامه به بررسي ابعاد مختلف شعار امسال كه از سوي مقام معظم رهبری به عنوان  سال اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی نامگذاری شده بود پرداخت و تاکید كرد: همه مدیران وکارکنان مي بايست با  تمام  توان وتلاش  خود در جهت پیشبرد اهداف و ماموریتهای سازمانی  تلاش كنند تا در سال جاری بازخورد بیشتر وخروجی خوبی را در سطح استان داشته باشیم .

امان اللهي افزود : رضايت مردم را بزرگترين سرمايه  نيروي انتظامي دانست و اظهار داشت: اخلاق کريمانه و کرامت مداري مردم توسط پليس سبب جلب اعتماد اجتماعي شده و اين اعتماد موجب تقويت و افزايش سرمايه اجتماعي و سربلندي پليس خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پایان از کليه کارکنان خواست تا با سرلوحه قرار دادن منويات مقام معظم رهبري و با تلاشي مضاعف در راستاي تحقق شعار سال و تامين امنيت و آسايش شهروندان گام بردارند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا