اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد به اتفاق شهردار و مدير منطقه يك شهرداري از مجموعه بيمارستان افشار شامل اور‍ژانس ، كلينيك تخصصي پاركينگ ، امور اداري و غيره بازديد و مسائل مربوط به بيمارستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بنا به گزارش روابط عمومی شوراي اسلامي شهر يزد - دراين بازديد رئيس بيمارستان افشار ضمن ارائه گزارشي از روند فعاليتهاي بيمارستان و با بيان اينكه اين بيمارستان تنها بيمارستاني است كه چهار سي سي يو دارد ، گفت : اين بيمارستان با وجود اينكه در كشور رتبه بالايي از نظر كيفيت درمان و خدمات پزشكي دارد ولي از نظر كميت هنوز بايد پله هاي بالاتري را طي كند تا به درجه عالي برسد.

وي با اشاره به كمبود وسايل پزشكي و دارا بودن اين بيمارستان به كليه رشته هاي مرتبط با قلب تصريح كرد : 45 درصد بيماران اين بيمارستان غير يزدي هستند و درحال حاضر 77 درصد تخت هاي بيمارستان توسط بيماران اشغال شده است.

دكتر عبداللهي ضمن تاكيد بر احداث كلينيك جديد در اين مجموعه ، اظهارداشت : در حال حاضر يكي از خيرين متولي احداث اين بنا مي باشد ولي پروانه ساختماني آن بايد توسط شهرداري صادر شود كه در حال حاضر روال اداري را طي مي كند.

اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد در اين بازديد بر همكاري شهرداري و ديگر ارگانهاي مربوطه جهت تسريع در احداث اين بناي جديد در مجموعه بيمارستان و همچنين احداث مهمانسرا در آن تاكيد نمودند و همچنين سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد از شهردار خواست با مديريت جهادي ، پروانه ساختماني اين بنا در اسرع وقت صادر شود.

شهردار يزد در ادامه ، نظام سلامت را نظامي عام المنفعه وخوب دانست و آمادگي شهرداري را جهت تسريع در صدور پروانه ساختماني بناي جديد اعلام نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا