معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: ويژگي هاي شاخص سرپرست جديد فرمانداري شهرستان مهريز جوان و با انگيزه بودن ايشان است كه تاثير بسزايي در عملكردشان دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد علي طالبي" روز چهارشنبه در مراسم تكريم و معارفه فرماندار شهرستان مهريز با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، اظهار اميدواري كرد: با همت و عزم ملي در راستاي تحقق منويات رهبري و همچنين دغدغه هاي نظام و دولت گام برداريم.
وي گفت: فرماندار سابق مهريز يكي از فرمانداران خوب گذشته بودند كه در اولين روزهاي حضور استاندار جديد يزد، درخواستي از سپاه پاسداران مبني بر برگشت ايشان به اين ارگان دريافت شد، بنابراين ما به فكر جايگزين ايشان افتاديم كه در نهايت اميدوارم فرماندار جديد يكي از بهترين فرمانداران استان باشد.
طالبي افزود: سرپرست جديد فرمانداري يكي از چهره هاي نام آشنا براي شهرستان مهريز است و تجربه خوبي در پست هاي قبلي خود از جمله بخشداري، معاونت فرمانداري و ... دارد كه مي تواند پشتوانه خوبي براي فعاليت ايشان باشد.
وي ادامه داد: فعاليت هاي سرپرست جديد فرمانداري به گونه اي بوده است كه وقتي با افراد موثري همچون امام جمعه مهريز، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و افراد شاخص شهرستان صحبت شد استقبال خوبي مشاهده گرديد و منجر به معرفي ايشان شد.
طالبي يادآور شد: انتظار از فرمانداران به عنوان نمايندگان عالي دولت در شهرستان، اين است كه اهتمام جدي در اجرا و پيشبرد برنامه هاي دولت تدبير و اميد داشته باشند و توجه به معيشت مردم، توسعه مشاركت مردم در عرصه هاي مختلف، حفظ حقوق مردم، مبارزه با فساد، حفظ حقوق شهروندي و مسائل اقتصادي را در اولويت خود قرار دهند.
وي همچنين بر استفاده بهينه از ظرفيت هاي شهرستان، برنامه ريزي دقيق، توجه به سند توسعه شهرستان، فاصله گرفتن از نگاه محله گرايي، توجه به توسعه متوازن شهرستان و ... تاكيد كرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار نكات اشاره شده توسط فرماندار سابق شهرستان مهريزي را مهم ارزيابي كرد و خواستار توجه بيشتر به اين موارد ارزنده شد.
طالبي در خصوص علت صدور حكم سرپرستي براي وي نيز گفت: حكم فرمانداري براي ايشان مورد تاييد قرار گرفته ولي در مراحل اداري خود قرار دارد و با توجه به برگزاري اجلاس فرمانداران در 18 فروردين ماه كه تاكيد شده بود فرمانداران جديد حضور داشته باشند و آغاز ثبت نام فاز دوم هدفمندي يارانه ها، استاندار يزد حكم سرپرستي ايشان را امضا نمودند.


خرد جمعي و جلب مشاركت مردمي و اخلاق مداري و قانون محور كار من است


سرپرست جديد فرمانداري مهريز نيز اظهار اميدواري كرد: با توكل به خداوند متعال، محوريت دانش، استفاده از خرد جمعي، جلب مشاركت مردمي در چارچوب نظام، مد نظر قرار دادن سند راهبردي شهرستان، رعايت اخلاق مداري و قانون، تعامل با اقشار مختلف مردم، به كارگيري افراد با تجربه و تلاش در زمينه رشد و توسعه متوازن شهرستان گام هاي موثري را بر خواهيم داشت.
"سيد محمد رستگاري" از فرماندار سابق اين شهرستان به خاطر زحمات و تلاش هاي خود در راستاي تعالي و رشد مهريز تشكر كرد.
فرماندار سابق شهرستان مهريز نيز نقاط ضعف و قوت دولت هاي نهم و دهم از ديدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامي و اين نكته كه ايشان فرمودند كه رييس جمهور بعدي نقاط ضعف دولت هاي قبلي را نداشته باشند و نقاط قوت دولت هاي قبلي را داشته باشند را يادآور شد.
"مهدي كياني مقدم" انتخاب شايسته سرپرست جديد فرمانداري مهريز را به وي تبريك گفت.
در انتهاي اين مراسم با اهدا لوح سپاس از فرماندار پيشين تقدير و حكم سرپرست جديد فرمانداري شهرستان مهريز به ايشان اعطا شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا