معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: استفاده از توان سازمانهای مردم نهاد، موهبتی است که این دولت، با اجرایی نمودن آن، افق چشم انداز آینده کشور را روشن تر خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در اولین جلسه هیئت نظارت بر سازمانهای غیر دولتی استان با اشاره به نقش تشکلهای غیر دولتی در امر توسعه و پیشرفت کشور اظهار داشت: دولت تدبیر و امید قصد دارد تا اموریکه امکان محول نمودن آن به تشکلها و سازمانهای غیر دولتی وجود دارد را به آنان محول کند و راه را برای رشد سازمانهای مردم نهاد باز نماید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزود: تفویض امور مردم به خود مردم و استفاده از توان سازمانهای مردم نهاد، موهبتی است که این دولت با اجرایی نمودن آن ، افق چشم انداز آینده کشور را روشن تر خواهد نمود.
طالبی در پایان، سازمانهای غیر دولتی را بازوی توانمند دولت تدبیر و امید در توسعه کشور دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در هر کجا که به مردم اعتماد شده و امور به خود آنها محول گردیده، شاهد رشد و توسعه کشور بوده ایم و امیدواریم در آینده استان یزد، شاهد شکل گیری و فعالیت گسترده سمن هایی با کارایی مناسب باشیم.
گفتنی است در این جلسه که با حضور جوادیان مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد، درخواست صدور پروانه 5 سازمان مردم نهاد مورد بررسی قرار گرفت که با دو مورد صدور مجوز موافقت و یک مورد مخالفت گردید و دو مورد دیگر، منوط به تکمیل پرونده و طرح مجدد در جلسه آتی هیات نظارت شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا