یزد فردا: به گزارش روابط عمومی موسسه  آموزش عالی  امام جواد (ع) یزد مراسم اختتامیه  سومین جشنواره مد و لباس فجر با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد؛‌ مجید ملانوروزی، مدیر کل دفترهنرهای تجسمی‌؛ سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی و هنرمندان و علاقه‌مندان حوزه طراحی مد و لباس در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم در بخش رسانه از گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ واحد مرکزی خبر‌ و روزنامه شرق به دلیل انعکاس مناسب اخبار جشنواره تقدیر به عمل آمد و برگزیدگان بخش های مختلف معرفی شدند.

در میان 32نفر برگزیده این جشنواره دانشجوی رشته کارشناسی طراحی و دوخت موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد  موفق به کسب مقام دوم در بخش مانتوی مجلسی شد.این موسسه در پردیس هنر خود علاوه بر رشته طراحی و دوخت، در کارشناسی رشته طراحی لباس هم دانشجو می پذیرد.

خانم فاطمه یغمایی دانشجوی رشته کارشناسی طراحی و دوخت موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد توانست در بخش "مانتوی مجلسی" بعد از معصومه مهدی زاده مقام دوم را کسب کند.

 کسب این مقام و افتخار را به خانم فاطمه یغمایی ، دانشجویان و اساتید محترم موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد تبریک عرض می نماییم .

در پایان این مراسم از ژورنال‌ها و مقالات جشنواره رونمایی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا