همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از چهارمین گروه متقاضیان دریافت یارانه نقدی در استان یزد آغاز شد و  سرپرستان خانواری که رقم سمت راست کد ملی آنها عدد 3 است لازم است که با مراجعه به سایت رفاهی  به‌نشانی www.refahi.ir اطلاعات خانوار خود را وارد نمایند.

به گزارش اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد، براین اساس ثبت نام از این افراد اتا ساعت ۲۴ روز 23 فروردین ماه ادامه دارد.

ستاد هدفمندی یارانه های استان یزد در اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت‌نام از هر نقطه کشور با ورود به سامانه یاد شده امکان‌پذیر است و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می‌توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و استانداری‌ها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند

از آن دسته از آحاد جامعه که توان امرار معاش خانوار خود را بدون نیاز به دریافت یارانه، دارا هستند درخواست می شود با حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه خویش از دریافت آن صرفنظر نمایند.

۲۰ فروردین ماه ثبت‌نام نخستین گروه از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال ۹۳ در سراسر کشور و از طریق سایت رفاهی آغاز شد و طبق برنامه زمان بندی دولت طی سه روز گذشته سه گروه از متقاضیان فرم خود اظهاری را تکمیل کردند.

ثبت نام سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به‌ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی عدد «چهار» در روز ۲۴ فروردین، عدد «پنج» در روز ۲۵ فروردین، عدد «شش» در روز ۲۶ فروردین، عدد «هفت» در روز ۲۷ فروردین، عدد «هشت» در روز ۲۸ فروردین و در نهایت عدد «۹» در روز ۲۹ فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت‌نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی‌ای تعلق دارد که طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا