به گزارش روابط عمومی اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد، نشست مشترک دو اتحادیه موسسات و تشکلهای قرآنی استان یزد شنبه 16 فروردین ماه 93 برگزار شد.

در ابتدای جلسه حمیدرضا مطهریان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه ضمن خوش آمد گویی به اعضاء اظهار نمود: هم‌افزایی از مهم‌ترین دستاوردهای دو اتحادیه خواهد بود که با ادغام این دو اتحادیه، هر دو اتحادیه به یک هم‌افزایی و همدلی می‌رسند و در سطح جامعه که جامعه هدف ما است، موسسات و تشکل‌های قرآنی با یک زبان، یک سیاست و یک رویکرد فعالیت می‌کنند و در مرحله بعد اتحادیه‌های قرآنی به عنوان بزرگ ‌ترین تشکل مردمی قرآنی که سهم کمی از بودجه‌های قرآنی دارند، می‌توانند انتظارشان را از دولت بیان کنند و انتظار تقویت فعالیت‌های قرآنی ـ مردمی را داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: ازهر یک از دو اتحادیه 2 نفر به‌ عنوان اعضای کارگروه معرفی شده و به بررسی روند طرح ادغام دو اتحادیه طی جلساتی که با یکدیگر دارند، بپردازند و نتیجه را در جلسه مشترک دو اتحادیه مطرح کنند.

در بخشی از این جلسه حجت الاسلام شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان به ادامه بحث پیرامون موازی کاری دو اتحادیه قرآنی پرداخت و گفت: ما در اتحاديه موسسات قرآني مردمي استان اعلام آمادگي مي‌كنيم كه اين كار ارزشمند با يك شتاب مناسبي انجام گيرد تا ما بتوانيم با تمام توان اين دو مجموعه را در خدمت اتحاديه قراردهيم و از موازي ‌كاري درآينده پرهيزجدي داشته باشيم.

گفتنی است، نشست مشترک بین دو اتحادیه موسسات و اتحادیه تشکلهای قرآنی استان یزد از ساعت 20 تا 22 به میزبانی اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان با حضور اعضای دو اتحادیه برگزار شد و در رابطه با طرح ادغام دو اتحادیه تبادل نظر شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا