دکتر غلامعلی حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی که به منظور شرکت در مراسم سالگرد مرحوم سیدجلال یحیی زاده نماینده فقید حوزه انتخابیه تفت و میبد به یزد سفر کرده بود در حاشیه سفر خود، عصر جمعه 22 فروردین سال جاری با تعدادی از اعضای بسیج اساتید دانشگاه یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یزد در این دیدار، آقای دکتر حداد عادل درباره توافق ژنو با تاکید بر اینکه ما نباید از خط قرمزهای نظام بیرون برویم گفت: ما باید تابع مقام معظم رهبری باشیم و به دولت مردان اعتماد کنیم. وی همچنین خاطرنشان کرد: هنوز زود است درباره این توافق قضاوت کنیم البته ما نمایندگان و شما دانشگاهیان این توافق را رصد می کنیم.

آقای دکتر حدادعادل با بیان اینکه وظیفه اصلی ما دانشگاهیان گفتمان سازی درباره اقتصاد مقاومتی است، بر نقش دانشگاه‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی و حرکت به سمت تولید ثروت از طریق دانش و پژوهش تأکید کرد. وی خاطرنشان کرد: تنها راه رسیدن به توسعه پایدار، تکیه بر توانمندی‌های درونی نظام، پیشرفت علم و رهایی از وابستگی به صنعت نفت است.

آقای دکتر حدادعادل در ادامه درباره فرهنگ ازدواج گفت: متاسفانه کلام مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی مغفول مانده و وظیفه ما دانشگاهیان است که آن را در سطح دانشگاه ها تبیین کنیم و به جوانب آن بپردازیم. آقای دکتر حدادعادل این نوید را هم داد که بزودی خبرخوشی درباره ازدواج جوانان و تسهیلات آن می رسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: مسؤولان در مصلحت اندیشی قطعا حسن نیت دارند و صلاح نظام را در نظر می گیرند ولی در مورد عادی‌سازی برخی رفتارهای اصحاب فتنه شاکی هستیم و از وزیری که با یکی از اصحاب فتنه دیدار کرده بود نیز پرس و جو کردیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا