یزد فردا:سرپرست دانشگاه یزد در ملاقات رییس و جمعی از مسؤولان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی یزد با وی، که روز یکشنبه 24 فروردین سال جاری در دفتر ریاست دانشگاه یزد برگزار شد بر ضرورت همکاری همه دانشگاه های استان برای توسعه و ارتقای آموزش عالی تأکید کرد.

به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، آقای دکتر محمد صالح اولیاء گفت: نگاه جدید دانشگاه یزد این است که همکاری بیشتری با سایر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی استان از جمله واحد علوم وتحقیقات داشته باشد.

وی با ابراز نگرانی از کاهش سهم آموزش عالی استان در سطح کشور، اظهار داشت: ما باید برای بالا بردن سطح ارتقای کیفی و کمی دانشگاه ها  شورای هماهنگی  ایجاد کنیم تا درباره مسایل و مشکلات و رقابت هایی که در بین دانشگاه ها وجود دارد مشورت شود.

در آغاز این دیدار دکتر محمدرضا اسلامی رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی یزد توضیحاتی را درباره این واحد ارائه داد و گفت:

این واحد دارای  3 دانشکده علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی است و 34 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی یزد واحد یزد تدریس می شود که بیش از 50 درصد رشته ها منحصر به فرد است از جمله رشته های روانشناسی ها، مهندسی های پزشکی و مدیریت ها اعم از مدیریت مالی، اجرایی و دولتی و تنها مجری این رشته ها در استان دانشگاه آزاد یزد است.

وی افزود: در این دانشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه نیز کارکنان دانشگاه با انگیزه بالا فعالیت دارند و بازخورد این سرویس دهی بسیار موثر بوده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا