جناب استاندار سلام

درد دل خبرنگاران را به که باید گفت ؟ بله خبرنگاران ! شاید با خود بگویید که خبرنگاران که باید درد دل مردم را منعکس کنند خود نمی دانند کجا درد دلشان را بگویند .

بله جناب استاندار دولت یازدهم جمهوری اسلامی دیروز همه ایران آمده بودند و ما هم که خود را ایرانی می دانیم آمدیم و از سال 1384 رسانه ای مستقل را با اتکا به مردم راه اندازی کردیم و بدون هیچ چشمداشتی در تمام صحنه های انقلاب حاضر بودیم و خدا را شاکریم که بدون هیچ مزدی خود را نوکر نظام دانسته و وظیفه خود می دانیم که در تمام صحنه ها حاضر باشیم .

از تمام حضور های حماسی مردم در طول این 9 سال گزارش تصویری تهیه کرده ایم و بدون هیچ حمایتی همگام با خبرگزاری های دولتی قدم برداشته ایم ،ولی بی مهری که به خبرنگاران خبرگزاری ها چه دولتی و چه خصوصی می شود، هرگز تمامی ندارد .

تصویری را که در زیر می بینید محل استقرار عکاسان خبری یزد است که می خواستند تصویر جناب پورمحمدی سخنران ویژه مراسم جشن پیروزی اتقلاب را ثبت نمایند !

آیا براستی جایگاه صدا و سیما را هم دیده اید ! هلی کوپتر اختصاصی رسانه ملی را هم حتما.........

آیا به عنوان استاندار یزد افتخار خواهید کرد که عکاسان خبری  بدینگونه گزارش تصویری مراسم جشن پیروزی انقلاب را ثبت نمایند !

البته نقطه قوت اینکار اینجاست که برای رسانه های خصوصی و دولتی تبعیض قائل نشده و همه به صورت یکنواخت به حساب نمی آییم!!!

عکس زیر عکاس خبرگزاری معظم جمهوری اسلامی است که به صورت نوبتی با عکاس یزدفردا جای خود را عوض کرده و تصاویر را ثبت می نمودند !!

با خود فکر کرده اید که ایمنی این خبرنگار در هنگام کار کجاست ؟از شما می خواهم که زحمت کشیده تحقیق نمایید که درآمد این خبرنگاران در قبال کارشان چند  است ؟

و در پایان امیدواریم ستاد های  دهه مبارکه فجر  و کمیته ها ی متولی کار پاسخی قانع کننده داشته باشند ؟

حقیر به عنوان کوچکترین رسانه استان به همه عکاسان خبری خسته نباشید گفته و سلامتی  و صحتشان را آرزو مندم و امید وارم کمترین کار را برای انعکاس درد دلشان انجام داده باشم و امید وارم مطبوعاتی هم که از تصاویر عزیزان بدون ذکر نام استفاده می کنند در زمان انتشار، بدانند که با چه زحمتی تصاویر ثبت شده است !و حداقل نام عزیزان را ثبت نمایند!

سردبیر یزدفردا

 


جایگاه ویژه عکاسان خبری

جایگاه ویژه و اختصاصی رسانه ملی


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا