محمد رضا شوق الشعراء

بیمار مرض قلبی، حق رانندگی با کامیون سنگین در جاده برفی را دارد!؟
نماینده حوزه های مهریز و بافق و ابرکوه و خاتم و بهاباد یا قلبش مشکل ندارد یا ....
دخیل عباس زارع زاده، گواهینامه پایه یک دارد!؟
رانندگی کامیون، به سابقه و تجربه و تخصص و تبحر خاصی نیاز دارد، و حال رانندگی در زمستان و جاده های لیز و یخزده که دیگر سلامت بدنی نیز شرط است؛ و حال یکی از سایت ها ادعا کرده است که دخیل عباس زارع زاده، نماینده ناعادلانه ترین حوزه انتخاباتی ایران و جهان، شب سرد یخبندانی، در هنگام سفر از تهران به یزد، برای سرکشی به مناطق بافق و مهریز و ابرکوه و خاتم و بهاباد، همراه یک کامیون باری آمده و چون راننده کامیون بر اساس تجربه و سردی هوا، رغبتی به رانندگی در هوای برفی و جاده یخی نداشته، خود پشت فرمان نشسته و کامیون را تا مقصد آورده، و اما آیا ایشان گواهینامه پایه یک و صلاحیت رانندگی در جاده را داشته اند!؟ آیا یک بیمار قلبی و کسی که تازه از بیمارستان مرخص شده، می تواند و می توانسته پشت فرمان کامیون بنشیند؟ و مهمتر اینکه آیا ایشان قبل از پشت فرمان نشستن، یک لحظه فکر هم کرده اند!؟
با توجه به فوت ناگهانی مرحوم یحیی زاده، نماینده مردم تفت و میبد بر اثر سکته، که باعث شده چندین سال حوزه میبد و تفت بی نماینده بماند، و ایشان و جوکار، دو تایی،  زور و توانشان به تابش خان، نماینده «مستقل» اردکان در مجلس نرسد، آیا ایشان یک لحظه فکر کرده بودند که اگر خدای ناکرده اتفاقی برایشان پیش می آمد، وضعییت استان چه شکلی می شد و دیگر چه کسی جلودار تابش خان و استاندار تابش خان می شد؟
جناب نماینده محترم حوزه مهریز و ابرکوه و خاتم و بافق و بهاباد، با اینکار، نه تنها جان عزیز خود، که جان راننده کامیون و دیگران را نیز بخطر انداخته و فراموش کرده بودند که مردم مهریز و آنها که به ایشان رای داده بودند، نماینده می خواستند نه راننده!
البته بر راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی است که با این اعتراف صریح، هم راننده کامیون، که کامیون را بدست زارع زاده سپرده، و هم زارع زاده، که بدون گواهینامه پشت فرمان نشسته  را جریمه نمایند، تا ازین به بعد کار خلاف قانون انجام نداده و هر کاری خودشان خواستند، نکنند!
تبصره اول: نماینده مجلسی که شوفر اسکانیا شد!
مختل شدن پروازهای هوایی و زمینی، دخیل عباس زارعزاده را ناچار به استفاده از ماشین سنگین برای آمدن به استان یزد کرد، در طول مسیر راننده که انگیزه ای برای رانندگی در جاده های برفی نداشت کنار نشست و زارعزاده عهده دار وظیفه رانندگی شد.به گزارش خبرنگار یزدرسا از مهریز، نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی پس از بستری های متعدد در بیمارستان مهریز و تهران به علت عارضه قلبی و بالا بودن فشار خون، هفته گذشته در صحن علنی مجلس مجدداً دچار عارضه قلبی و راهی بیمارستان شد.
پزشکان پس از مداوای وی ۴ روز استراحت مطلق و چند روز نیز استراحت برای وی تجویز کردند ولی این نماینده مجلس فردای همان روز در بارش سنگین برف برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه از تهران راهی استان یزد شد.
مختل شدن پروازهای هوایی و زمینی، دخیل عباس زارعزاده را ناچار به استفاده از ماشین سنگین برای آمدن به استان یزد کرد.
در طول مسیر راننده که انگیزه ای برای رانندگی در جاده های برفی نداشت کنار نشست و زارعزاده عهده دار وظیفه رانندگی شد.
این بود که نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با طی مسیر ۲۰۰ کیلومتری شوفر اسکانیا شد!
این خاطره ای بود که زارع زاده در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز بیان کرد.
یزد رسا برای این نماینده مجلس که کار بس دشواری را در وسیعترین حوزه انتخابیه کشور با وجود ۴۰۵ آبادی، پراکندگی و فاصله ۶۰۵ کیلومتری و محرومیت‌ها و بی عدالتی‌های فراوان در ۵ شهرستان عهده دار شده است از درگاه حق تعالی سربلندی و سلامت مسئلت دارد.

تبصره دوم: در صورتیکه دخیل عباس زارع زاده گواهینامه پایه یک داشته، دفترچه کار با کامیون را هم داشته است؟
تبصره سوم: سواد و تخصص رانندگی جناب زارع زاده بیشتر بوده، یا سواد و تخصص راننده کامیون؟
تبصره چهارم: با توجه به اینکه جناب آقای زارع زاده در کار رانندگی راننده دخالت کرده، آیا راننده نیز حق ندارد تا در کار نمایندگی نماینده دخالت کند؟
تبصره پنجم: امیدواریم کار و تصمیم گیری های آقای زارع زاده در مجلس، همچون رانندگی کردنشان نباشد، و قبل از انجام هر تصمیمی، اول کمی فکر کنند!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا