مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از مهارت آموزی 32 هزار و 444 کارآموز در استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد حبیب الله کارگر با اعلام این خبر گفت : از مجموع افراد آموزش دیده 18 هزار و 924 نفر در بخش دولتی و 13 هزار و 520 نفر در بخش خصوصی در دوره های مهارت آموزی شرکت داشته اند.

وی تعداد کارآموزان زن که که در سال 92 مهارت کسب کرده اند را 18 هزار و 472 نفر و کارآموزان مرد را 13 هزار و 972 نفر ذکر کرد .

کارگر خاطر نشان کرد : از ابتدای سال 92 تاکنون 6 میلیون و 35 هزار نفر – ساعت آموزش در بخش های دولتی و خصوصی به کارآموزان یزدی ارائه شده است .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه متذکر شد : آموزش های فنی و حرفه ای دربخش دولتی 3 میلیون و 340 هزار نفر – ساعت و دی بخش خصوصی 2 میلیون و 700 نفر – ساعت بوده است .

کارگر بیشترین آموزش در بخش دولتی را مربوط به کارگاه های ثابت شهری با آموزش 9 هزار و 221 نفر به میزان یک میلیون و 765 هزار نفر – ساعت دانست .

وی ارائه آموزش های مهارتی در بخش خصوصی را توسط 389 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد اعلام کرد و افزود : آموزش ها در بخش های مختلف خدمات ، صنعت و کشاورزی به مهارت آموزان ارائه می شود که در سال جاری این آموزش ها در قالب 2 هزار و 288 دوره آموزشی برگزار شد .

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان در پايان يادآور شد : دفترچه راهنماي دوره هاي آموزشي سه ماهه اول سال 1393 بر روي وب سايت اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان به نشانی Http://yazdtvto.ir بارگذاري شده است .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا