معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع میوه تنظیم بازار از امروز یکشنبه در استان خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون 1700 تومان، سیب زرد و قرمز هر کیلو گرم 3000 تومان است.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت یزد ، ناصررحیمی از آغاز توزیع میوه تنظیم بازاری به مناسبت ایام پایانی سال در یزدخبر داد و گفت: در حال حاضر یک هزار و 100تن سیب و پرتقال با قیمت تصویب شده در حال توزیع می باشد.
رحیمی گفت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد امسال نیز طبق سال‌های گذشته طرح خرید و ذخیره‏سازی میوه ایام پایانی سال مردم استان را در دستور کار قرار داده است.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: میوه تنظیم بازاری در بیش از 150 واحدهای صنفی منتخب در سطح استان توزیع می شود تا مردم بتوانند به سهولت نیاز خود را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم هیچ نگرانی در خصوص میوه شب عید نداشته باشند، یادآور شد:واحدهای صنفی در سطح استان با نصب بنر متحدالشکل در حال توزیع میوه تنظیم بازار می باشند.

این مقام مسئول همچنين از اجراي طرح نظارتي قيمتها ويژه عيد نوروز از پانزدهم اسفندماه تا 15 فروردين ماه سال آينده در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: در طرح ياد شده بر كالاهاي اساسي و ضروري نظارت و با متخلفين به طوري جدي برخورد مي شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا