به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) منطقه مرکز-استان یزد؛صبح امروز اعضای کارگروه توسعه علم و فنآوری موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز با حضور در ساختمان سرپرستی استان یزد گزارشی از عملکرد و فعالیت یکماه این کارگروه را به محمود عظیمی نیا سرپرست منطقه مرکز ارائه دادند.
محمود عظیمی نیا سرپرست منطقه مرکز کشور در ابتدا ضمن تبریک سال جدید و گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: من به شما جوانان افتخار میکنم و از خداوند شاکرم به دلیل اینکه چنین فرصتی را فراهم کرده تا بتوانم به عنوان عضو کوچکی از موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) قدمی در راه توسعه علم و فنآوری در کشور همیشه قهرمانمان ایران بردارم.
عظیمی نیا در ادامه افزود:در زمان جنگ تحمیلی هم نیرو های ما جوانان خوش فکر و باهوشی مثل شما بودند که با ایمان قوی و فکر توانستند نبرد های بزرگ را به پیروزی تبدیل کنند و باشد که انشالله در روز قیامت بواسطه این کارگروه که قطعا در جهت پیشرفت علم در کشور گام های اساسی خواهد برداشت شرمنده شهدا نشویم.
سپس سید محمد کاظم توکلی مسئول کارگروه به ارائه گزارش فعالیت یکماهه این کارگروه پرداخت.
توکلی اظهار داشت: کارگروه توسعه علم و فنآوری  ثامن الحجج(ع) که با حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) استان یزد از بهمن ماه 92 فعالیت خود را آغاز نموده است با ثبت در بانک اطلاعاتی ستاد نانو ریاست جمهوری رسما فعالیت خود را در گستره آموزش دانش آموزی و دانشجویی در استان یزد آغاز نمود.

این کارگروه پس گذشت یکماه از شروع فعالیت  خود با حضور در مدارس شهرستان یزد و آموزش اولیه نانو توانست بیش از 1500 نفر را با این حوزه از فنآوری آشنا و ایجاد علاقه نمایدو طی فعالیت یکماه ، توانست جایگاه 37 کشور را از بین بیش از 270 نهاد ترویجی فنآوری نانو در سراسر کشور کسب و جایگاه شهرستان یزد را از 190 به 43 ارتقاء دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا