یزد فردا" دبیر ستاد هدفمندی یارانه های استان یزد با اشاره به اینکه امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نام هدفمندی یارانه ها وجود ندارد گفت: مردم در وارد کردن اطلاعات خود در سامانه رفاهی دقت و  با صبر و حوصله  فرم های خوداظهاری را تکمیل کنند.

به گزارش  یزد فردا" به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مراد علی میر افزود: ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر است.

وی گفت: اطلاع رسانی از نحوه ثبت نام و چگونگی مراحل آن و همچنین ثبت نام افراد بر اساس عدد سمت راست کد ملی سرپرست خانوار انجام شده و اطلاعات آن در سایت این سازمان به نشانی yz.mefa.gov.ir وجود دارد.

وی با قدردانی از صدا و سیمای یزد، رسانه ها و خبرگزاری های استان در انعکاس اخبار و گزارش های ثبت نام هدفمندی یارانه ها از مردم خواست به اخبار هدفمندی یارانه ها توجه ویژه داشته باشند و در جریان آن قرار گیرند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین اضافه کرد: افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند برای ثبت نام حتی المکان به مراکز تعیین شده از سوی ستاد هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند و در صورت مراجعه به سایر مراکز از صحت درج اطلاعات خود در سامانه اطمینان حاصل نمایند.

وی گفت:  طبق توافقات انجام شده افراد نیازمند متقاضی دریافت یارانه نقدی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت، پست بانک، دفاتر خدمات ارتباط روستایی، شوراهای اسلامی محل، فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری  و ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه های یزد با اشاره به اینکه پس از نهایی شدن مراحل ثبت نام کد شناسه ثبت نام به شماره تلفن همراه متقاضیان ارسال می شود ممکن است برای برخی افراد این پیامک ارسال نشود اما در صورت درج صحیح شماره تلفن همراه حداکثر تا پایان فروردین این پیامک برایشان ارسال می شود.

میر گفت: آمار و اطلاعات از تعداد متقاضیان ثبت نام در پایان طرح از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا