مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش یک امر ضروری در حوزه جوانان و ورزش کشور است، گفت: باید در برنامه ها کارهای تحقیقاتی و پژوهشی انجام شود تا به اهداف تعریف شده دست پیدا کنیم.

عباس دهقان در نخستین نشست هم اندیشی پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان منطقه چهار کشور که از امروز 26 فروردین ماه در یزد آغاز شده است گفت: وجود طرح های پژوهشی در حوزه جوانان و در بخش ورزش یک ضرورت بود که خوشبختانه پس از ادغام دو حوزه جوانان و تربیت بدنی این موضوع در مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان به خوبی دنبال می شود. 

وی افزود:  جلسات شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان به صورت منظم  انجام میگیرد  که پایان نامه ها و طرح های پژوهشی خوبی  در این جلسات ارائه می شود که کاربردی شدن این تحقیقات می تواند کمک زیادی به حوزه ورزش و جوانان کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: در استان یزد نیز قدم های خوبی در کاربردی شدن این طرح ها برداشته ایم که پس از ارائه طرح ها توسط محقق نشست هایی را با کارشناسان مربوطه در حوزه های مختلف برگزار و نتایج این تحقیقات را بررسی و در دستور کار مسئولین اجرایی قرار میدهیم که امیدوارم به نتایج و اهداف خود برسیم.

دهقان اظهار داشت: برنامه ریزی و آموزش در ورزش استان یزد می‌بایست بر اساس سیستم مدرن و به روز باشد و اداره کل ورزش و جوانان بستر لازم برای رشد و تعالی ورزش استان را با علمی کردن ورزش ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: شکل ساختاری در ادارات کل ورزش و جوانان مناسب است ولی یکی از مشکلات نداشتن پست سازمانی پژوهش و تحقیقات در این اداره کل می باشد که امیدواریم به زودی این موضوع نیز رفع شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا