یزد فردا: شورای دبیران دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد .
به گزارش یزد فرد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، " احمد شیرزاد " در این نشست ، به جایگاه والای معلمی در نظام آموزش و پرورش کشور اشاره کرد و با تجلیل از مقام و منزلت گرانقدر علم و معلم افزود : حضور در جمع معلمان و بهره مندی از نظرات ، پیشنهادات و راهنمایی دبیران بزرگوار را یک افتخار می دانم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تأکید بر ضرورت توجه به گروههای آموزشی و فعال کردن این تشکّل معلمی ، اظهار داشت : گروههای آموزشی ، حلقه ی وصل کننده ی ستاد و صف به شمار می روند .

شیرزاد ، تقویت پژوهش سراها در تمامی شهرستان ها را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد به شکلی برنامه ریزی شود که در هر منطقه ، یک پژوهش سرای فعّال ، وجود داشته باشد .

وی ، فعال کردن انجمن های علمی به منظور ارتقای علمی معلمان را خاطر نشان کرد و گفت : این انجمن ها باید خلاء اعتباری در آموزش ضمن خدمت را جبران کنند و با ایجاد کارگروههای مختلف ، نیازهای علمی معلمان را برطرف سازند .

ایشان ، کمبود فضای آموزشی را مهم ترین چالش آموزش و پرورش استان در سال آتی خواند و افزود : بهره مندی از تمامی فرصت ها و منابع استان به ویژه خیّرین ، یک ضرورت است .

در ابتدای این نشست ،‌دبیران حاضر در جلسه ، نقطه نظرات ، پیشنهادات و مباحث خود را در مورد مسائل مختلف آموزشی و پرورشی ، مطرح کردند .

 

***

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا