یزد فردا:مديركل امور اقتصاد و دارايي، معاونان و شماري از مديران و ذيحسابان دستگاه هاي اجرايي استان يزد از دريافت يارانه نقدي در گام دوم هدفمندي يارانه ها انصراف دادند.

به گزارش یزد فردا" آنها هدف از اين اقدام خيرخواهانه و خداپسندانه خود را كمك به اجراي برنامه ها و سياست هاي دولت تدبير و اميد، رشد و توسعه همه جانبه كشور و  ارائه خدمات بهتر به اقشار نيازمند عنوان كرد.

مدير كل امور اقتصاد و دارايي استان يزد از افراد مسئولان و افراد متمكن و همچنين آحاد مختلف مردم كه توان امرار معاش خانوار خود را دارند و يارانه تاثير چنداني در زندگي آنها ندارد خواست از دريافت يارانه انصراف دهند و دولت را در اجراي طرح ها و برنامه هاي خود  ياري دهند.

" مراد علي مير " افزود مردم با اعلام انصراف از دريافت يارانه، اين امكان را به دولت مي دهند كه منابع حاصل از اين اقدام را در شكوفا تر شدن اقتصاد، رونق توليد، امور اساسي و مورد نياز كشور و يا افرادي كه از نياز بيشتري برخوردارند هزينه كند.

وي رونق اقتصادي، ارتقاي بهداشت عمومي جامعه، اصلاح نظام حمل و نقل، بيمه و تقويت نظام تأمين اجتماعي كشور و بهبود وضعيت معيشتي اقشار محروم و آسيب پذير جامعه را بخشي از اهداف دولت در اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها برشمرد.

مدير كل امور اقتصادي و دارايي استان يزد گفت: انصراف از دريافت يارانه نقدي فرصت برنامه ريزي مطلوب براي دولت را در راه خدمات رساني بهتر فراهم مي كند.

همچنين استاندار، معاونان استانداري، فرمانداران و شماري از مديران و مسئولان، اقشار مختلف مردمي ، صنعتگران، بازايان و كسبه استان يزد طي روز هاي گذشته  به دريافت يارانه نه گفتند و انصراف دادند.

ثبت نام هدفمندي يارانه ها در استان يزد در كمال آرامش در حال انجام است و آحاد مردم چه از نظر انصراف و يا به لحاظ ثبت نام همكاري خوبي با دولت دارند.

استاندار يزد در گفتگوي مردمي با شبكه تلويزيوني تابان يزد گفته: موج انصراف داوطلبانه از دريافت يارانه در استان يزد رو به گسترش است   

" سيد محمد مير محمدي افزود: اميدواريم از نظر انصراف داوطلبانه از دريافت يارانه استان يزد پيشتاز ساير استان ها باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا