یزد فردا" به منظور بررسی طرح ها ، برنامه ها و فعالیت های دبیرستان پسرانه دوره دوم نمونه دولتی ملک ثابت ، جلسه شورای دبیران آموزشگاه مذکور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش تشکیل شد .

به گزارش یزد فردا، " احمد شیرزاد " ، در جمع دبیران ، اقدامات انجام شده و موفقیت های کسب شده در زمینه  های آموزشی و پرورشی استان را مرهون زحمات نیروی انسانی کارآمد دانست و تنها راه ایجاد تغییر و تحولات را استفاده از مدیران لایق در صف و ستاد معرفی کرد .

 وی ، بر تقویت گروههای آموزشی ، انجمن های معلمان ، توجه بیشتر به پژوهش سراها ، المپیادها و توجه خاص به مدارس شبانه روزی در سال تحصیلی آینده ، تأکید کرد.

" عبدالحمید صابری " مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها از تلاش های همه جانبه دبیران زحمت کش قدردانی کرد و بر استفاده از همه توانمندی های موجود در فرصت باقی مانده از سال تحصیلی جاری تأکید کرد .

در ادامه ، مدیر آموزشگاه ، گزارشی از عملکرد دبیرستان ارائه نمود و هر یک از دبیران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات ، پیشنهادها و راهکارهای اجرایی پرداختند .

 

****

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا