شهردار يزد در جلسه شوراي هماهنگي مديران شهرداري با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري و نامگذاري سال جديد ، اخلاص در كار ، قانونمندي، برنامه ريزي و پاكدستي را از ويژگيهاي مديريت جهادي دانست .

 شهردار يزد با بيان اهميت برنامه ريزي خاطر نشان نمود : برنامه ريزي كنيم تا سال جديد بهتر از سال گذشته باشد و كارهايمان مورد رضاي خدا و خلق خدا قرار گيرد.

مهندس عظيمي زاده كه در جلسه شوراي هماهنگي مديران شهرداري سخن مي گفت : به كلام رهبري و نامگذاري با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي اشاره كرد و اظهار داشت : طبيعي است كه اين نامگذاري مد نظر همه مديران قرار گيرد و فرمايشات رهبري سرلوحه همه فعاليتها باشد .

وي اخلاص در كار ، قانونمندي ، نظم و برنامه ريزي ، پاكدستي و نظارت دقيق بر عملكرد زير مجموعه و همكاري و هماهنگي و كار تيمي را از ويژگيهاي مديريت جهادي دانست.

شهردار يزد همچنين در اين جلسه بر ارتباطات بين بخشي ، هدفمندي ، بلند همتي و در نظر گرفتن آينده اي روشن ، واقع بينانه و قابل اجرا تاكيد كرد و خاطر نشان نمود كه بايد در راستاي اهداف اسلام كار كنيم.

محمدرضا عظيمي زاده در اين جلسه كه معاونان، مديران مناطق ، سازمانها ، ادارات و نواحي شهرداري حضور داشتند اظهار داشت : ما بايد هماهنگ با هم مصوبات شورا را به مرحله اجرا درآوريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا