دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان یزد  در خصوص ویرایش اطلاعات اشتباه ثبت‌نام کنندگان گفت: مردم مطمئن باشند که سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی در مورد تخصیص زمانی به منظور رفع اشتباهات تصمیم‌گیری می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ، " مراد علی میر " افزود: هنوز تصمیم جدی برای اختصاص مهلتی برای ویرایش اطلاعات گرفته نشده است و به محض اعلام آن از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر ستاد هدفمندي يارانه های استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با رد هرگونه آمار منتشر شده مبني بر تعداد ثبت نام کنندگان و انصراف دهندگان دريافت يارانه نقدي گفت: اعلام آمار دقيق از طريق ستاد و سازمان هدفمندي يارانه ها و در قالب اطلاعيه رسمي منتشر مي شود و این آمار پس از پایان دوره ثبت نام اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز سی‌ام و سی‌ویکم فروردین‌ماه برای ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه نقدی و یا کسانی که مایلند ثبت‌نام خود را پس گرفته و انصراف‌دهند اختصاص یافته است گفت: هیچ محدودیتی در اعلام تعداد اعضای خانوار در سامانه refahi.ir وجود ندارد و برخی اخبار منتشره در خصوص محدودیت ثبت نام صرفا برای شش نفر از اعضای خانوار مورد تایید سازمان هدفمندسازی یارانه ها نیست.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ادامه داد: هموطنان متقاضی می توانند با همان ترکیب نفراتی که یارانه فروردین ماه سال جاری را دریافت کرده اند در این مرحله نیز ثبت نام کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بدیهی است خودداری از ثبت نام اینترنتی در این مرحله به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا