مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با شهردار يزد و مدير عامل سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "مجيد جواديان زاده" در اين نشست  در خصوص نحوه مشاركت فعاليت هاي فرهنگي، ورزشي و اجتماعي در محل شهرداري يزد به گفتگو پرداختند.
وي تعامل و همكاري در حوزه هاي مرتبط و مشترك را ضروري دانست و بر لزوم ارتقا سطح فعاليت هاي فرهنگي و همچنين ورزش همگاني به منظور خدمات رساني به عموم جامعه تاكيد كرد.
جواديان زاده ظرفيت نخبگان و استعداد هاي درخشان استان را يادآور شد و به تشريح پتانسيل ها و توانمندي هاي انجمن هاي مردم نهاد موجود در استان پرداخت.
وي با بيان اينكه اين موسسات مردم نهاد در حل معضلات و مشكلات شهري نقش تاثير گذاري خواهند داشت، تصريح كرد: استفاده از نخبگان و افراد متخصص در بدنه اصلي انجمن ها، امكان ارائه راه كارهاي متفاوت براي حل بسياري از مشكلات فرهنگي و اجتماعي را فراهم خواهد كرد.
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، راه اصلي برون رفت از مشكلات كنوني در بخش هاي مختلف را ايجاد تعامل ارگانها و سازمانهاي متولي امور فرهنگي با بدنه اصلي نخبگان عنوان كرد.
سپس شهردار يزد با اشاره به ارتباط وسيع شهرداريها با مردم اظهار داشت : از آنجايي كه امور اجتماعي و فرهنگي با همديگر پيوند دارند، فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي يكي از كارهاي با ارزش و فاخر شهرداري است.
عظيمي زاده از ايجاد شبكه هاي معتمدين محلات در حوزه هاي عمراني، اجتماعي و فرهنگي خبر داد و افزود: با اجراي طرح محله محور مي توان از نفوذ موثر معتمدين جهت تسهيل در امور مردم و همچنين تبادل نظر در راستاي تحقق اهداف سازماني استفاده كرد.
وي همچنين از مشاركت انجمن هاي مردم نهاد پيرامون رفع مسائل و مشكلات شهري استقبال كرد و اظهار داشت: چنانچه انجمني تمايل به همكاري در حوزه شهري از جمله آموزش همگاني شهروندان، فرهنگ حمل و نقل و ساير موارد مرتبط داشته باشد، شهرداري حمايت لازم را خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا