بانوان شاغل در سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد طي مراسمي به مناسبت گرامي داشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن تجليل شدند.

مدیر کل امور اقتصادي و دارايي استان يزد در اين مراسم با تبريك ميلاد حضرت زهرا (س)، بر پيروي از سيره و روش آن حضرت تاكيد كرد و افزود: اسلام براي زنان احترام زيادي فائل است و آنها را چون انسان كاملي مي داند كه مكتب ساز و تربيت كننده است.

به گزارش روابط عمومي اداره کل امور اقتصادي و دارايي يزد " مراد علي مير " تقارن روز ميلاد حضرت زهرا (س) با  ولادت حضرت امام خميني (ره) را گرامي داشت و افزود: دخت نبي مكرم اسلام (ص)، انساني كامل و الگو و اسوه همه انسان هاست و ما بايد از زندگاني او درس او بگيريم.

وي با بيان صفات اخلاقي و فضيلت هاي حضرت زهرا (س) گفت: كلام انسان از بيان تمام عظمت و فضيلت  آن حضرت قاصر و ناتوان است؛ چرا كه صديقه طاهره ، تنها شخصيتي است كه براي پيامبر، نقش مادرانه ايفاء كرد و به همين جهت " ام ابيها " لقب گرفت.

مير همچنين با قدرداني از تلاش هاي بانوان شاغل در اين سازمان تصريح كرد: زنان علاوه بر ايفاي نقش در مسايل تربيتي فرزندان در خانواده، در جامعه نيز  وظايف محوله را به خوبي انجام دادند و همپاي مردان در توسعه و پيشرفت كشور سهيم هستند.

در اين مراسم با هدايايي از بانوان شاغل در اداره کل امور اقتصادي و دارايي استان يزد تجليل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا