یزدفردا: فرمانده انتظامي استان يزد، در دومين صبحگاه عمومي سال93 كاركنان پليس اين استان، نقش اخلاق و رفتار حسنه را در انجام وظايف و ماموريت هاي پليس بسيار مهم برشمرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار "منوچهر امان اللهي" در جمع كاركنان پليس استان يزد، ضمن تبريك ولادت با سعادت دخت پيامبر اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آن چه در كار پليس و ماموريتهاي پليس مهم و ضروري است اخلاق و رفتار نيكو و حسن خلق است.

وي ادامه داد: عمل كردن و سرلوحه قرار دادن حسن خلق مهم و ضروري است و چنانچه كاركنان پليس  حسن خلق را  در جهت رسيدن به اهداف و برنامه هاي تعيين شده سرلوحه كار خود قرار دهند بسيار موفق  خواهند بود و نتيجه بهتري را بدست خواهند آورد.

وي با اشاره به شعار سال جاري اظهار داشت : وظيفه و اولويت اصلي کار نيروي انتظامي تامين نظم و امنيت شهروندان است و در سال جاري اين مهم با مديريت و کار جهادي در سرلوحه کار قرار گرفته است .

اين مقام انتظامي افزود : کار و تلاش در راستاي آسايش و آرامش خلق موجب جلب رضايت خداوند متعال بوده و يقينا با پاداش و اجر اخروي همراه خواهد بود  و اين بزرگ ترين انگيزه کارکنان جهت تلاش شبانه روزي و ارائه خدمت به مردم است .

سردار امان اللهي درپايان به موضوع و بحث هدفمندي يارانه ها پرداخت و تاکيد كرد: باتوجه به اجراي هدفمندي يارانه ها ،تدابير لازم صورت گرفته وپيش بيني وبرنامه ريزي وظايف براي يگانها مشخص وابلاغ شده است ، لذا همه مديران وکارکنان بايد با تمام توان و تلاش، در جهت ماموريت فوق همراهي و همکاري لازم را داشته باشند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا