دبیر ستاد هدفمندی یارانه های استان یزد با اشاره به پایان مهلت ثبت نام هدفمندی یارانه ها گفت: امکان انصراف از دریافت یارانه در سامانه رفاهی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ، " مراد علی میر " افزود: افرادی که در روزهای گذشته برای یارانه نقدی ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه رفاهی به نشانیWWW.REFAHI.IR انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای حاصل از انصراف افراد در بخش تولید، اشتغال، بیکاری، گسترش بیمه های همکانی، طرح های زیر بنایی،کمک به نیازمندان و غیره هزینه می شود تصریح کرد: به هر میزان که از دریافت یارانه انصراف داده شود، دولت می‌تواند در بخش‌های درمانی و اقتصادی خدمات بیشتری به مردم ارائه کند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد درباره امکان ویرایش اطلاعات ارایه شده نیز گفت: این موضوع در ستاد هدفمندی یارانه ها در حال بررسی است و پس از تصمیم گیری در ستاد هدفمندی یارانه ها ، اطلاع رسانی خواهد شد.

میر با بیان اینکه از زمان آغاز ثبت نام یارانه ها تغییرات خانوار و چهار واقعه حیاتی ازدواج، فوت، تولد و طلاق اعمال نمی شود گفت: این افراد در زمانی که از سوی ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام می شود باید برای اعمال تغییرات مراجعه کنند.

وی با اشاره به آغاز اجرای مرحله قانون هدفمندی یارانه ها در چند روز آینده گفت: هر گونه افزایش قیمت پیش از اجرای این مرحله از هدفمندی یارانه ها ممنوع است و قانون به دولت اجازه داده تا برحسب وظایف و اختیارات از افزایش قیمت ها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه باید با هرگونه سواستفاده احتمالی از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برخورد قاطع صورت گیرد اظهارداشت: بخش نظارتی نیز باید با حضور قوی آرامش را در اجرای مرحله دوم هدفمندی حفظ کند.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه های یزد افزود: همه باید تلاش کنیم این مرحله با اجرای بهتر و آرامش مناسب طی شود تا کمترین مشکل برای مردم بوجود آید.

وی با قدردانی از کسانی که در اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها، انصراف خود را اعلام کرده اند اظهار داشت: همچنین این کار باعث می شود، ضمن افزایش درآمدها، دولت بتواند در صورت لزوم رقم یارانه به نیازمندان را نیز در آینده بالا ببرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا