یزدفردا :درپی حضور  غلامعلی رجایی مشاور آیت ا... هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی یزدو سخنرانی ظهر امروز وی و قرار سخنرانی وی در شامگاه امشب در باغ دولت آباد درجمع شورای هماهنگی اطلاح طلبان که لغو گردید عصر امروز با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی ارائه شد.

به گزارش یزدفردا متن کامل این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ظهر امروز دوم اردیبهشت 93 حدود سی نفر از مدافعان ارزش های اسلامی و انقلابی با مراجع به دفتر آیت الله حاج سید محمد کاظم مدرسی از سخنرانی سخیف شخص معلوم الحال به نام آقای رجایی در دانشگاه آزاد یزد، اعلام ناراحتی و انزجار نمودند؛ و درخواست لغو سخنرانی مجدد نامبرده راکه  قرار بود بعداز نماز مغرب و عشاءدر باغ دولت آباد  ایراد شود را داشتند.

حضار با نگرانی از وضعیت سیاسی و فرهنگی یزد اعلام نمودند که اگر عده ایی بخواهند با احیای جریان فتنه در مقابل خط امام و ولایت ایستادگی کنند؛ با تمام دنیای آن ها برخورد خواهند داشت.

همچنین بسیجیان حاضر که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی به دفتر آیت الله حاج سید محمد کاظم مدرسی آمده بودند؛ به شدت از حرکت هیئت امنای دانشگاه آزاد و افراد معلوم الحالی چون آقای س-د و آقای م-ی ناراحت بوده و خواستار برخورد دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی با حرمت شکنانی چون سخنران فوق و مسببان آن را داشتند.

آیت الله حاج سید محمد کاظم مدرسی ضمن تشکر از هشیاری و بیداری بسیجیان پیرو خط امام و رهبری قول مساعدی برای پیگیری این موضوع دادند که منجر به لغو سخنرانی نامبرده گردید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا