دویست و شصتمین جلسه شورای تحقیقات با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، " احمد شیرزاد " در این نشست ، با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام ا... علیها و هفته معلم  با ادای ادب و احترام به محضر مادران و معلمان ، بر لزوم گرامیداشت قدر و شأن این بزرگواران ، تأکید نمود .

مدیر کل آموزش و پرورش ، با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از مبانی سند تحول بنیادین ، از این سند به عنوان سند پایه ای و بالادستی آموزش و پرورش یاد کرد و از شورای تحقیقات خواست راهکارهای اجرائی خود را برای تقویت بخشی و فراهم آوردن زمینه اجرای همه جانبه آن ، فراهم کنند .

شیرزاد ، با یادآوری انتظارات فرهنگیان از شورای تحقیقات ، بر لزوم  مشخص‌ شدن سیاست‌های حاکم بر تدوین اولویت‌های پژوهشی تأکید کرد .

 اهمیت دانشگاه فرهنگیان و پتانسیل مطلوب علمی دانشجویان آن ، ایجاد بستر لازم در مناطق جهت انجام پژوهش و ارتباط و تعامل متقابل با استان ، برگزاری دوره‌های آموزشی ، ایجاد رغبت به پژوهش در میان معلمان ، حمایت مادی و معنوی از پژوهشگران و مساعدت همه بخش‌های اجرایی در جهت تحقق تعهدات و وعده های دبیرخانه شورای تحقیقات استان ، از دیگر مباحثی بود که مدیر کل آموزش و پرورش به آن پرداخت .

در ادامه ، دبیر شورا نیز با تبریک مناسبت‌ها ،  گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده توسط گروه تحقیق و پژوهش استان را ارایه داد .

" سعید شیبانی "  ، برگزاری آزمون بین‌المللی تیمز مقدماتی در مدرسه راهنمایی شهدای فهرج ، انجام مراحل تنظیم اسناد پرداخت اقساط اول و دوم 8 طرح پژوهشی و 17 مورد پایان نامه کارشناسی ارشد و تمهید مقدمات اجرای 2 طرح پژوهشی ملی و ارزشیابی کتاب ریاضی پایه‌های سوم و هفتم در اردیبهشت ماه سال جاری را از دیگر اقدامات شورای تحقیقات برشمرد .


**** 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا