یزدفردا :علی محمد پارسائیان دبیر هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج استان یزد از برگزاری دومین کارگاه ادبیات داستانی در یزد خبر داد.

پارسائیان دبیر برگزاری هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج گفت : هشتمین  جشنواره ادبیات داستانی بسیج با موضوعات سبک زندگی ایرانی و اسلامی، دفاع مقدس، مدیریت جهادی، انتظار و مهدویت، انقلاب اسلامی، زن و هویت اسلامی در قالب داستان کوتاه  و داستان بلند در دو گروه سنی جوان ( تا ۲۹ سال) و بزرگسال ( از ۳۰ سال به بعد) برگزار می شود .

وی افزود : در همین راستا کمیته ی برگزاری این جشنواره در نظر دارد  ، در حاشیه ی برگزاری جشنواره در جهت ارتقاء هنر داستان و داستان نویسی دومین کارگاه داستان نویسی را در فصل تابستان برگزار نماید.

پارسائیان  گفت : علاقه مندان جهت ثبت نام در این کارگاه می توانند تا تاریخ 10 مرداد ماه 93 به سازمان بسیج هنرمندان استان یزد  واقع در بلوار دانشجو مراجعه نمایند .
دبیر برگزاری هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در ادامه اضافه کرد : طی جلساتی که کمیته ی برگزاری جشنواره تاکنون داشته چند نفر به عنوان داور مشخص شده اند که بعد از تآیید سازمان بسیج هنرمندان کشور بزودی معرفی خواهند شد .

لازم به ذکر است ؛ مدارک لازم جهت شرکت در کارگاه ارائه ی حداقل یک اثر هنری (جهت قرائت در کارگاه) ،کپی کارت ملی و یک قطعه عکس می باشد و متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر از نحوه ی برگزاری کارگاه می توانند با شماره ی 6284855 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است اختتامیه مرحله استانی هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ در مراکز استان ها و مرحله کشوری در مهرماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد و علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا تاریخ دهم مرداد ماه 93 به دبیرخانه جشنواره واقع دربلوار دانشجو ارسال نمایند .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

 

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

 

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا