میرزا محمد کاظمینی در روزنوشت خود نوشت:چندماه پیش در استان تهران طوفان بسیار شدیدی آمد که باعث تخریب برخی خانه ها, قطع درختان و... گردیدو افکار عمومی را تحریک نمود که چگونه می شود  مسئولین زیربط اطلاع رسانی قبلی نکرده اند.

لذا صدا وسیمابه یکباره اعلام نمود استاندار تهران, مدیران کل محیط زیست,ستاد بحران استانداری تهران و اداره کل هواشناسی توبیخ گردیدند که از باب اعمال مدیریت اقدام استاندار تهران پسندیده می باشد.

هفته ی پیش مختصر گرد بادی تهران را در نوردید بلافاصله صدا و سیما با این سه مدیر کل مصاحبه و اخبار 20:30 آن را پخش نمود. اما آنچه که تحلیل این دفتر می باشد و ناپیدای این گفتگوست این است که مسلما با توبیخ این سه مدیر کل در استان تهران خانواده های این مدیران ویا عده ای ساده لوح معتقدند که با اعلام توبیخ ,ابروی این سه مسئول رفته است .فلذا منتظر گردبادی بودند که با مصاحبه با این سه نفر بصورت همزمان جبران مافات نمایند!

سوال مهم اینست که یا توبیخ اولیه بیجا بوده یا مصاحبه با این آقایان از باب دلجویی به تعبیری غلط بوده است .چرا که کسی که قصور کرده باید تاوان هم پس بدهد. و توده های مردم نباید بازیچه توبیخ و محبت قرار گیرند.!

نکته:

این اصطلاح که(مبادا کسی بدش بیاید) حوزه مدیریت کشور را همیشه دچار مصلحت اندیشی در رفتار و گفتار نموده است. شاید این یادداشت تلنگری بر اذهان متولیان باشد!

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا