مدیر کل آموزش و پرورش با حضور در منزل دانش آموز " محمد حسین حسین پور " از وی عیادت و دلجوئی کرد .

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان یزد ، در پی اطلاع از وضعیت بیماری یک دانش آموز ممتاز در دبیرستان دوره ی اول صالحی زاده ناحیه 2 یزد " احمد شیرزاد " در منزل دانش آموز محمد حسین حسین پور حضور یافت و از نزدیک در جریان روند تحصیلی و بیماری وی قرار گرفت .

مدیرکل آموزش و پرورش ، پیشرفت تحصیلی و تلاش دانش آموز در عین ابتلا به بیماری سخت و علیرغم طی دوره شیمی درمانی را ستود و از همراهی والدین ، مدیر و دبیران دبیرستان وی ، قدردانی کرد .

در این دیدار ، والدین دانش آموز گزارشی از وضعیت تحصیلی و بیماری فرزند خود را ارائه کردند . بر اساس این گزارش " محمد حسین " که نزدیک به 7 سال است دچار بیماری است و پیوند مغز استخوان شده است ، در سال جاری بیشتر وقت خود را در قرنطینه به سر برده و علاوه بر شیمی درمانی در شرایطی خاص از نظر تحصیلی با معدل عالی سال تحصیلی را به پایان برده است .

در جریان اين دیدار ، " محمد حسین حسین پور " با اشاره به تلاش های آقایان زارع مدیر، یزدانی معاون و تمامی دبیران دبیرستان صالحی زاده به ویژه آقایان دهقانی و رفعتی دبیران علوم تجربی و ریاضی برای پیگیری روند تحصیلی از مدیرکل آموزش و پرورش درخواست نمود از این عزیزان تقدیر نماید .

 

***

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا