مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد  از برگزاری دهمین همایش فصلی اوج هنر در فصل تابستان خبر داد.
عالیه مهرابی مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد گفت : براساس جلسه انجمن شعرتصمیمات لازم در خصوص دهمین همایش فصلی اوج هنر اتخاذ گردید.
 
وی گفت : طی این جلسه مقرر شد ،  فرکانس های مسموم(تاثیر مخرب ماهواره بر فرهنگ و سبک زندگی)، راز گل سرخ( سیره ی حضرت معصومه با تکیه بر عفاف و حجاب) و از آسمان چه خبر؟( شخصیت و زندگی هشید هشت سال دفاع مقدس، شهید احمد متوسلیان)  موضوعات این فصل از اوج هنر باشد.
مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان در خصوص انتخاب این موضوعات اضافه کرد : از انجایی که دشمن با زبان هنر دارد فرهنگ های غلط را در جامعه اسلامی نهادینه می کند وظیفه ی ما هنرمندان است تا با همین سلاح در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کنیم .
در ادامه :مهرابی مهلت ارسال آثاراین فصل  25 مرداد 1393اعلام کرد وگفت :  آثار طبق فصلهای گذشته در سه رده سنی زیر 20 سال ،20 تا 45 سال و 45 سال به بالا داوری خواهد شد.
وی در خصوص شرایط ارسال آثار گفت :در آثار ذکر نام و نام خانوادگی ،نام شهرستان،سال تولد  و شماره تماس ذیل هر قطعه شعر ضروری است ،اثار در هر قالب شعری پذیرفته میشود و  محدودیتی در تعداد اثر وجود ندارد،اشعار ارسالی باید تازه سروده باشد و اثار تکراری از داوری حذف میشوند.
مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد در پایان گفت :از صاحبان اثار برتر جهت حضور در همایش دعوت به عمل خواهد امد و از برگزیدگان در هر محور موضوعی معرفی و تقدیر خواهد شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا