عضو هیئت علمی و عضو شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد ضمن اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از موفق ترین طرح ها در زمینه بهداشت و درمان و سلامت عمومی مردم مطرح است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر محمدرضا بشارتی با بیان این که این طرح طرحی زنده، بسیارفعال و مناسب است تصریح کرد: بالاترین امتیازی که در این مطرح است این که این طرح مردم را هدف قرار داده است از طرفی در این طرح عظیم با بهترین شرکت های تجهیزات پزشکی قرارداد بسته شده و همچنین بهترین گزینه مصرف برای مردم در نظر گرفته شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد با بیان این مطلب که این طرح دردسرهای مردم را در مسیر درمان کاهش داده است عنوان کرد: در این طرح عدد معقولی برای هزینه های درمانی برای بیماران در نظر گرفته شده است.

این چشم پزشک یزدی در ادامه یادآورشد: اجرای این طرح منجر شد تا مردم بدون دغدغه خاطر در بیمارستانها همه خدمات را به نحو احسن و با کمترین هزینه دریافت کنند.

وی با تاکید بر این که برای تداوم این طرح باید پشتوانه مالی استمرار داشته باشد خاطرنشان کرد: انشاالله سیستم دولت برای این مهم نیز پیش بینی های لازم را داده باشد.

دکتر بشارتی همچنین متذکرشد: در صورت تامین بودجه و جلب رضایت پزشکان به طور قطع و یقین مشکلی در اجرای طرح پیدا نخواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد در پایان از طراح، مجریان و دست اندرکاران این طرح به ویژه مقام وزارت بهداشت تقدیر و اظهارامیدواری کرد: این طرح با حمایت مسئولان استمرار داشته باشد.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا