طرح تابستانی قرآن کریم با اختصاص مجموع جوایز بالغ بر  500میلیون ریال برای دانش آموزان مجتمع آموزشی حضرت سیدالشهداء (ع) واحد یزد و مهریز برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی حضرت سیدالشهداء (ع ): این طرح بمنظور استفاده بهینه از اوقات فراغت ونیز انس هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم در تابستان برگزار می گردد .

لازم بذکر است :دانش آموزان  در طرح تابستانی  قرآن با حفظ و یادگیری رو خوانی  قرآن کریم با کمک خانواده و ارائه آن طی چند مرحله نزد اساتید قرآنی بنحوی در مسیر یاد گیری هر چه بیشتر قرآن گام بر می دارند.

همچنین  دانش آموزان شرکت کننده در این طرح ، علاوه بر یادگیری قران کریم (بخش های مشخص شده و طبق بودجه بندی در قالب 10 هفته ) ، در زمینه های حفظ داستان و روخوانی کتب شعرا ی برجسته ایران و نیز کامپیوتر و زبان انگلیسی نیز  فعالیت می نمایند .

گفتنی است : با شرکت دراین طرح که بصورت رایگان برگزار می شود دانش آموزان  هر جلسه با ارائه  آموزه های خود  امتیاز هایی را از اساتید کسب می کنند که درحین و یا  پایان تابستان می توانند برابر با جمع  امتیاز هایشان هدایایی دریافت نمایند .

این  طرح در نهمین سال برگزاریش با استقبالی بی نظیر از سوی دانش آموزان پایه های  آمادگی تا ششم 7 دبستان از مجموعه آموزشگاه های جامعه تعلیمات اسلامی یزد (مجتمع آموزشی حضرت سیدالشهداء (ع) واحد پسرانه  اسلامی رمضانی، واحد دخترانه و پسرانه شهید چمران ، دخترانه و پسرانه پاسداران و دخترانه و پسرانه واحد شهرستان مهریز )  مواجه شده است که می توان از این طرح بعنوان یکی از طرح های موفق مجموعه فرهنگی ، آموزشی مجتمع آموزشی حضرت سیدالشهداء (ع) در زمینه قرآنی  با دارا بودن جمعیت دانش آموزی بالغ بر 3500 دانش آموز در مقطع ابتدایی  نام برد .

شایان ذکر است : دانش آموزان می توانند برابر با امتیازهایشان جوایز خود را از مرکز خرید جامعه (وابسته به مجتمع آموزشی حضرت سیدالشهداء (ع)) دریافت نمایند .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا