سید حسن میرزاده

1- آیا بهتر نیست با  اختصاص بودجه نسبتاً کمی،خیابان مسیر میدان پلیس /راه آهن به طرف آموزشکده فنی را متصل به خیابان استاندارد کرد تا در مواقع اضطراری مثلاً تعویض آسفالت و یا ترکیدگی لوله و یا تصادف ، شهروندان طرف صفائیه -شهرک دانشگاه و... عبور و مرور خود را  بدون  هرگونه مشکلی از این مسیر  انجام دهند و مسئولین و ارگانها هم بدون هرگونه ترافیک برای رفع مشکل اقدام نمایند.

2- آیا بهتر نیست که مأمورین بازدید و بازخوان کنتورهای آب و برق و گاز یک نفر باشد تا هم از نظر درآمدی به نفع مأمور و هم باعث کاهش سوخت و استهلاک و آلودگی هوا و ... و هم آسایش بیشتری برای شهروندان و خانواده های محترم باشد .

3- آیا بهتر نیست که پروژه های احداثی شهری در یک مسیر در زمانبندی متفاوتی صورت گیرد چرا که وقتی دو یا سه پروژه در یک مسیر همزمان شروع شود مشکلات عدیده ای مثل تصادفات که حتی منجر به مرگ می شود اتفاق افتد .

4-آیا بهتر نیست که در زمان احداث پروژه ، برای عدم ترافیک و تصادف در محل ،نیروی انتظامی  حضور فعال تر در محل پروژه داشته باشد .

5-آیا بهتر نیست که برای هموطنانی که احساس مسئولیت دینی و ملی نموده و از یارانه خود گذشت کرده اند تشویقی صورت گیرد .

6-آیا بهترنیست که کلاسهای تابستانه مدارس با هماهنگی اولیاء صورت گیرد و یکجانبه تصمیم توسط مربیان صورت نگیرد  و بعداً اظهار گردد  هماهنگیها انجام گردیده است .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا