یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: فرمانده انتظامي استان يزد از كشف يك تن و 200 كيلوگرم انواع موادمخدر توسط پليس اين استان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد:سرهنگ " ايرج كاكاوند "در گفتگو با خبرنگارما گفت: با كسب خبري در خصوص اينكه عده اي از قاچاقچيان مسلح قصد دارند محموله بسيارسنگيني از موادافيوني را از شهرهاي جنوبي به استان­هاي شمالي كشور انتقال دهند؛ كشف مواد و دستگيري اعضاي اين باند در دستور كار پليس  استان يزد قرار گرفت.

وي با اشاره به شناسايي خودرو اشرار در حوالي شهرستان مهريز تصريح كرد: ماموران شهرستان مهريز با همكاري دسته رزمي شهيد شاهدي ضمن محاصره خودرو اشرار دستور ايست را صادر كردند كه قاچاقچيان اقدام به تيراندازي به سمت ماموران كرده و پس از درگيري و تيراندازي متقابل به ناچار تسليم شدند.

كاكاوند ادامه داد: در بازرسي از خودرو قاچاقچيان 865 كيلوگرم ترياك و 22 كيلوگرم هروئين كشف شد.

اين مقام مسئول از كشف 313 كيلوگرم ترياك توسط ماموران يگان تكاوري ساغند و پليس مبارزه با موادمخدراستان يزد در عمليات ديگري خبر داد و خاطرنشان كرد: در مجموع از قاچاقچيان چهار دستگاه خودروسواري و مقاديري سلاح و مهمات كشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان نيز ضمن اشاره به دستگيري هفت نفر از اشرار و سوداگران مرگ يادآور شد: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داه شدند.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا