یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:ا-فرمانده انتظامی استان یزد مبارزه با باندهای بزرگ وارد كننده موادمخدر را از اولویت های اساسی و مهم پلیس مبارزه با موادمخدر این استان دانست و گفت: پلیس یزد در مبارزه با این بلای خانمان سوز بسیار قاطع ، محكم و بدون هیچ تعللی برخورد خواهد كرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد: سرهنگ" ایرج كاكاوند" در حاشیه بازدید از پلیس مبارزه با موادمخدر این استان به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینكه استان یزد از استانهای ترانزیتی و گلوگاهی عبور اشرار و قاچاقچیان موادمخدر است لذا در سال93 تدابیر امنیتی مناسبی را در برخورد و جلوگیری از ورود انواع موادافیونی و همچنین دستگیری سوداگران مرگ مد نظر داریم.

وی یزد را دارای تجربه بالای اطلاعاتی و عملیاتی در مسیر مبارزه با موادمخدر دانست و خاطر نشان كرد: در همكاری پلیس یزد با دیگر استانها و انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی ما شاهد كشفیات بسیار خوبی بوده ایم بنحوی كه با تلاش ماموران پلیس استان یزد از ابتدای سال جاری تا كنون بیش از پنج تن و 700 كیلو انواع مواد مخدر كشف و ضبط شده است.

سرهنگ كاكاوند با اشاره به تدابیر فرمانده ناجا در سال 93 در خصوص مبارزه با موادمخدر گفت: در سال 93 مبارزه جدی تر و گسترده تر با واردكنندگان و توزیع كنندگان مواد مخدر در دستور كار پلیس یزد قرار دارد لذا این فرماندهی با تقویت ایستگاههای ایست و بازرسی ، گلوگاهها و همچنین یگانهای تكاوری توانسته با اشرافیت بیشتر و بهتر، روند رو به رشدی در مبارزه و دستگیری عاملان و سوداگران مرگ داشته باشد.

این مقام مسئول ؛ حضور كارشناسان اجتماعی در سطوح مختلف جامعه را مطلوب دانست و یادآور شد: سطح آگاهی و اطلاعات عمومی جوانان از این معضل اجتماعی نسبتا پایین می باشد ولیكن نیروی انتظامی با همكاری دیگر ارگانهای دولتی و غیردولتی میبایست در بحث آموزش همگانی در سطح جامعه علی الخصوص جوانان كه بیشتر مورد هجمه ی این پدیده شوم هستند بصورت گسترده تر وارد عمل شوند .

گفتنی است فرمانده انتظامی استان یزد ، در پایان از كشفیات 210 كیلویی موادمخدر یگان تكاوری در 48 ساعت گذشته خبر داد و از زحمات و جانفشانی های كاركنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد قدردانی كرد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا