مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از یک میلیارد و 513 میلیون ریال صرفه جویی حاصل از پرداخت قبوض گاز به صورت الکترونیکی در سطح استان خبر داد.

علیرضا پیله ور با اعلام این خبر افزود: پرداخت کلیه قبوض گاز مشترکین در سطح استان از ابتدای اسفند ماه سال 91 تنها به صورت غیرحضوری امکانپذیر بوده است و در حال حاضر 275 هزار مشترک و بیش از 90 درصد قبوض گاز مشترکین در سطح استان به این صورت پرداخت می گردد.

وی در ادامه ضمن اشاره به پرداخت غیرحضوری قبوض گاز در کاهش هزینه ها، اتلاف وقت، کاهش آلودگی محیط زیست به دلیل کاهش ترددها، سرعت در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکین گفت: خوشبختانه با فرهنگ سازي خوبي كه در اين خصوص انجام پذیرفته است، درصد پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی و غیر حضوری نسبت به مدت قبل از اجرای این طرح در شرکت گاز استان یزد با رشد قابل قبولی همراه بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در پایان از تلفن بانک، دستگاه های خودپرداز، تلفن همراه، اینترنت و پایانه های فروشگاهی را به عنوان روش های پرداخت الکترونیکی نام برد و تأکید نمود پرداخت قبوض از طریق مراجعه به بانک ها امکانپذیر نخواهد بود و مشترکین می بایست صرفاً به صورت غیر حضوری و الکترونیکی نسبت به پرداخت گازبهای مصرفی خود اقدام نمایند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا