استاندار یزد در بازدید از پروژه 480 واحدی شهرک جوان یزد تاکید کرد: از همه زوجهای جوانی که انشاالله در آینده در این منازل سکونت خواهند داشت میخواهم که محیط فرهنگی مناسبی را در این فضا فراهم آورند تا همه افرادی که به این محیط وارد می شوند، از این فضای فرهنگی احساس خوشایندی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی عصر یکشنبه 22 تیرماه از پروژه 480 واحدی شهرک جوان یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.
در این بازدید که حجت الاسلام محمد صدوقی  یادگار سومین شهید محراب، سید حسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و شهردار یزد، استاندار را همراهی می کردند، وی در گفتگو با واحد مرکزی خبر  اظهار داشت:
در بازدید امروز مشخص شد که نقشه تهیه شده برای این واحدها، شکل مناسبی دارد و وضعیت فیزیکی منازل هم بسیار خوب طراحی شده است و هم از منظر برخورداری از  نور کافی و هم در ارتباط با فضای سبز محوطه این پروژه، استانداردهای لازم در نظر گرفته شده که این موارد می تواند کمک شایانی به ساکنین این منازل در داشتن یک زندگی آرام و مناسب باشد.
استاندار یزد در ادامه افزود: این مجتمع از نظر ترکیب بلوک های ساختمانی، به گونه ای طراحی شده که از استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد و این موضوع از مصالح به کار رفته در ساخت این واحدهای مسکونی مشخص است.
میرمحمدی ادامه داد: منازل مسکونی این پروژه همچنین از لحاظ نما و زیبایی نیزمناسب است.
استاندار یزد خاطر نشان نمود: فاز اول این پروژه 320 واحد و فاز دوم هم 160 واحد را در بر می گیرد و با ساخت آن چرخه تکمیلی این مجموعه به سرانجام می رسد و امیدوارم با احداث همه فضاهای لازم فرهنگی و اجتماعی در این پروژه، محیط مناسبی برای سکونت جوانان در آستانه ازدواج فراهم گردد.
عالی ترین مقام اجرایی استان سپس به کمکها و حمایتهای استانداری در ارتباط با تکمیل پروژه های اینچنینی اشاره نمود و بر تداوم این حمایتها در چارچوب قانون و مقررات موجود تاکید کرد.
 وی در خصوص تامین زیرساختهای لازم برای این پروژه خاطر نشان نمود: در مجموع دستگاه های ذیربط مسئولیت دارند تا کلیه زیرساختهای لازم در زمینه آب، برق، گاز و... را برای پروژه های اینچنینی فراهم کنند.
استاندار یزد در پایان این گفتگو تاکید کرد: از همه زوجهای جوانی که انشاالله در آینده در این منازل سکونت خواهند داشت میخواهم که محیط فرهنگی مناسبی را در این فضا فراهم اورند تا همه افرادی که به این محیط وارد می شوند، از این فضای فرهنگی احساس خوشایندی داشته باشند.
گفتنی است این پروژه مسکونی در زمینی به مساحت یک صد هزار متر مربع در دوفاز و از تیرماه 91 آغاز به ساخت نموده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا