استاندار یزد افطاری را میزبان ایتام استان بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرمحمدی" سه شنبه شب 24 تیرماه در مراسم افطاری و اطعام ایتام استان به همراه تمامی معاونین، مشاورین و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان حاضر شد.
استاندار یزد در این مراسم معنوی، حضور در جمع ایتام و خانواده های ایشان را افتخاری برای خود و همکاران استان  دانست و از همه ایتام حاضر در این مراسم خواست تا خدمتگزاران به مردم استان در دستگاه های اجرایی را دعا کنند.
وی ابراز امیدواری نمود تا با لطف الهی همه مدیران استان بتوانند دست در دست هم خدمتگزار دلسوز و صادقی برای مردم بزرگوار استان یزد باشند.
میرمحمدی حضور در جمع ایتام را تکلیف خود دانست و گفت: بسیار خوشحالم که امشب توفیق نصیبمان شد تا در جمع شما به عنوان میزبان حضور داشته باشیم و شب خاطره انگیزی در برپایی تکالیف الهی برایمان رقم بخورد و انشاالله در درگاه خداوند متعال مقبول باشد.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: همه شما برای ما عزیز و گرامی هستید و هیچ کدام از شما نباید احساس جدایی و تنهایی در جامعه را داشته باشد.
استاندار یزد هدف از این مراسم افطاری  را حضور در جمع ایتام و خانواده های محترم آنها دانست  و تاکید کرد:  امشب میزبان شما عزیزان بودیم تا در جمع با صفایتان حاضر شویم و با هم افطار کنیم که هم شما احساس تنهایی نکنید و بدانید که همه به شما توجه دارند و عزیز مردم هستید و هم مدیران دستگاه های اجرایی از برکات حضور در کنار شما بهره مند شوند.
میرمحمدی در پایان، فضیلت اطعام ایتام را مورد سفارش خداوند متعال دانست و ابراز امیدواری نمود تا این مراسم مورد قبول درگاه باریتعالی واقع شود.










سایت خبری یزد فردا


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا