معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد به منظور تحقق اهداف اسناد فرادستی و جلب مشارکت شهروندان.............

  معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد به منظور تحقق اهداف اسناد فرادستی و جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیریهای مدیریتی، طی یک نظرسنجی، اولویت های شهروندان را در بودجه سالجاری تدوین نموده است.

     به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد بهبود ظاهر و منظر شهر در شاه راهای ورودی، احداث باغ پرندگان، تکمیل و تجهیز ایستگاههای اتوبوس، احداث فضای سبز و پارک درون محله ای با همکاری افراد محله، ترمیم پیاده روها و روشنایی سطح شهر از جمله مسائلی است که شهروندان یزدی با شرکت در نظر سنجی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد به آنها اشاره نموده اند.

   خاطرنشان می شود معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد به عنوان متولی تدوین بودجه سنواتی و اجرایی نمودن آن ، با هدف تحقق اهداف مندرج دراسناد فرادستی و همچنین جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیریهای مدیریتی، این نظر سنجی را پس از اطلاع رسانی عمومی از طریق پورتال معاونت انجام داده تا نظرات شهروندان در جهت تدوین بودجه سال 93 بر اساس نیازها و قابلیت های شهر یزد و بر مبنای پروژه های عمرانی مندرج در برنامه پنج ساله توسعه و عمران شهری دریافت نماید.

    شایان ذکر اینکه موارد مطروحه از سوی شهروندان با توجه به همسو بودن با برنامه های شهرداری به عنوان پروژه در بودجه سال جاری پادار و در نهایت پس از تصویب بودجه سال 93 و ابلاغ به شهرداری، اولویت بندی شده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا