یزدفردا : رئیس جدید بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حکمی از سوی دکتر میر فخرالدینی رئیس واحد و دبیر هیات امنای استان یزد منصوب شد .

طی حکمی از سوی دکتر میر فخرالدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، دکتر محمود سلطانی گرد فرامرزی به عنوان سرپرست بیمارستان شاه ولی این دانشگاه معرفی شد .

در بخشی از حکم صادره از سوی ریاست واحد یزد خطاب به محمود سلطانی سرپرست بیمارستان آمده است :


نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی و با عنایت به موافقت جناب آقای دکتر امر اللهی نماینده تام‌الاختیار ریاست عالیه دانشگاه در استان های یزد ، اصفهان و سمنان به مدت یکسال به سمت سرپر ست بیمارستان شاه ولی و همچنین مسوول فنی بیمارستان منصوب می‌شوید .

رئیس واحد دانشگاهی یزد با تشکر از زحمات و تلاش های ارزنده دکترسید علی محمد سادات اخوی رئیس اسبق بیمارستان به خاطر انجام وظیفه در مدت تصدی این مسئولیت با اهدای لوح قدردانی و هدیه‌ ای به رسم یادبود از ایشان تشکر کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر پرسنل ، مدیران و پزشکان این بخش با مدیر جدید بیمارستان شد .

در این مراسم دکتر میر فخرالدینی رئیس واحد یزد ضمن خیر مقدم در سخنرانی خود با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفت : انشا ا.. بتوانیم بهره کافی را از ماه مبارک رمضان ببریم .

وی افزود : واحد یزد از محدود دانشگاهی است که علاوه بر رشته های دیگر ، رشته های پزشکی را دارد و در این راستا طبق چارت سازمانی ، این واحد از معاونت پزشکی برخوردار است و دکتر سادات اخوی با توجه به ریاست دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب و معاونت پزشکی این دانشگاه با هماهنگی که بعمل آمد ، دکتر محمود سلطانی با توجه به زحمات ، تجربیات،شناخت و قابلیت ایشان به عنوان رئیس بیمارستان معارفه شدند .

در ادامه دکتر سادات اخوی رئیس اسبق بیمارستان به ارائه گزارش و عملکرد بیمارستان طی فعالیت یکساله خود در این بخش پرداخت و با آرزوی توفیق و تبریک برای دکترمحمودسلطانی این روز را به فال نیک گرفت و از زحمات مجموعه پرسنل و مدیران بیمارستان تشکر و قدر دانی کرد .

همچنین دکتر محمود سلطانی گرد فرامرزی سرپرست بیمارستان در سخنرانی خود به اهمیت و ارتقاء بیمارستان ، بحث مدیریت آن ، تجهیزات و .. پرداخت و از پرسنل ، پزشکان و مدیران خواست بیمارستان را حمایت و پشتیبانی کنند و با ایده و داشتن فکر های نوآورانه بتوانیم یک پله بیمارستان را ارتقاء دهیم و برای هدایت و پیشرفت آن همکاری کنند .

لازم به ذکر است دکتر محمود سلطانی گرد فرامرزی فارغ التحصیل دکترای تخصصی کودکان سال 86 از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آباده از سال 86 تا 88 ، رئیس مرکز مدیریت خدمات پریناتال استان فارس از سال 89 تا 93 ، مسئول بهبود کیفیت بیمارستان مجیبیان از سال 91 تا 93 ، موسس بخش NICU بیمارستان شهرستان آباده ، مجری طرح کشوری سطح بندی خدمات پریناتال و ... را در کارنامه خود دارد .


این مراسم با حضور دکتر طباطبایی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان ، رئیس واحد یزد ، تعدادی از مسئولین دانشگاه و جمعی از پزشکان و پرسنل بیمارستان شاه ولی در سالن کنفرانس ریاست واحد یزد برگزار شد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا