مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در سالجاری طی سه مرحله برگزاری مزایده افزون بر 25 میلیارد ریال کالای مشمول قانون اموال تملیکی در این استان به فروش رسید و وجه آن به خزانه دولت واریز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " منصور طالبی " افزود: بخشی از درآمد  حاصل از فروش این کالاها پس از واریز به خزانه برای حمایت از صنایع داخلی اختصاص می یابد و بخشی نیز در امر مبارزه با  قاچاق کالا هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به طور متوسط هر ماه یک مزایده فروش کالای مشمول قانون اموال تملیکی در استان یزد برگزار می شود از برگزاری چهارمین مزایده فروش در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: کالاهای یاد شده پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از مراجع قضایی وارد عرصه مزایده می شود.

مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد از برگزاری مزایده به صورت الکترونیکی و سراسری خبر داد و گفت: متقاضیان شرکت در مزایده در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت سازمان اموال تملیکی کشور در مزایده های فروش کالای قاچاق استان یزد شرکت کنند.

طالبی، عمده کالاهای قاچاق را که در مزایده به فروش می رسد به لحاظ وزن و ارزش شامل پوشاک بیان کرد و گفت: همچنین در مزایده ها پارچه، کفش و گوشی تلفن همراه فروخته می شود و لوازم آرایشی نیز که درصد کمی از کالاهای مزایده را تشکیل می دهد با نظارت مسئولان بهداشت استان معدوم می شود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا