رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد یزد از ارتقاي درجه اين واحد دانشگاهي از واحد بسيار بزرگ به جامع خبر داد .......

 رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد یزد از ارتقاي درجه اين واحد دانشگاهي از واحد بسيار بزرگ به جامع خبر داد که درجه جامع عالی ترین درجه دانشگاهی در رتبه بندی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی تلقی می شود .

در پی برگزاری جلسه مشترک مسئولین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد واحد های پردیس علوم و تحقیقات با واحد های دانشگاهی تجمیع و واحد مربوطه یک درجه ارتقاء پیدا کنند که بر اساس این بخشنامه که در تاریخ 29 تیرماه 93 ابلاغ گردیده است پردیس علوم و تحقیقات یزد در واحد یزد ادغام و رتبه واحد یزد از واحد بسیار بزرگ الف به واحد جامع تبدیل خواهد شد .

دکتر سید حیدر میر فخرالدینی ریاست واحد یزد در این رابطه گفت : بر اساس بخشنامه ارسالی تجمیع پردیس های علوم تحقیقات با واحدهای دانشگاهی با هدف حفظ و تقویت مزیت های ایجاد شده از راه اندازی و توسعه تحصیلات تکمیلی ، هم افزایی اعضای هیات علمی در مجموعه عظیم دانشگاه ، بومی گزینی دانشجو و توانمند سازی واحدهای دانشگاهی برای رقابت با دانشگاه های داخلی و خارجی انجام می شود .

وی ادامه داد : بر اساس این بخشنامه کلیه کد رشته ها ، اعضای هیات علمی ، ساختار سازمانی و ... پردیس های علوم و تحقیقات بجز واحد تهران در واحد های استان تجمیع می شوند .

میر فخرالدینی ضمن تشکر از مسئولان عالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه آقای دکتر حمید میرزاده ، اظهار داشت: اميدوارم در سایه تلاش مضاعف تمامی دست اندکاران دانشگاهي، شاهد موفقیت های روزافزون و پیشرفت های گسترده فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص واحد یزد باشیم .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا