رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد با رئیس سازمان بهزیستی استان دیدار و در مورد مباحث آموزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی:دکتر ناصر صدرا ابرقویی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی یزد به همراه کارشناسان این دانشگاه با  دکترجلیل عفتی رئیس جدید  سازمان بهزیستی استان دیدار و در مورد مباحث آموزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار دکتر صدرا ابرقویی:ضمن تبریک مسئولیت جدید دکتر عفتی در سازمان بهزیستی استان  گفت: خدمت به قشر ضعیف و نیازمند تحت پوشش بهزیستی  یک افتخار بزرگ است که به شما رسیده است .

وی گفت:مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان یکی از موفق ترین مراکز علمی کاربردی در سال های گذشته بوده است که پایه و اساس راه اندازی آن توسط دکتر عفتی انجام شده است.

وی همچنین از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد توسط این مرکز خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل روز آفزون این سازمان با دانشگاه جامع  علمی کاربردی و برطرف کردن مشکلات ، روند رو به رشد این مرکز با پذیرش دانشجو در ارشد ادامه داشته باشد .

در این دیدار دکتر عفتی رئیس جدید سازمان بهزیستی استان گفت:رویکرد این سازمان رویکرد آموزشی بوده و نوع خدماتی که به مردم ارائه می دهیم در قالب مراکز و موئسسات آموزشی است که تاسیس و راه اندازی مراکز علمی کاربردی بهزیستی در کشور نیز در همین راستا بوده است مرکز علمی کاربردی بهزیستی و همچنین مرکز علمی کاربردی ژنتیک میبد از جمله مراکز مهمی هستند که توانسته اند در زمینه علوم کاربردی مورد نیاز بخش های مختلف جامعه نقش بسیار موثری در جامعه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد :سازمان بهزیستی در کنار رویکر آموزشی توانسته در بحث اشتغال زایی هم نقش موثری داشته باشد که وجود مراکز علمی کاربردی در این زمینه هم توانسته نقش بسزایی در موضوع ایجاد شغل برای قشر تحصیل کرده جامعه داشته باشد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا