سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد با انتشار اطلاعیه ای، آمادگی جامعه فناوری اطلاعات برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را به نشانه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین اعلام نمود.
در این اطلاعیه آمده است:
روز قدس امسال، صلابتی به عظمت مظلومیت کودکان بی دفاع غزه خواهد داشت.  فریاد حق طلبی و آزادی خواهی مردمان رنج کشیده فلسطین از حنجره روزه دار میلیون ها ایرانی در حالی بر بلندای فلک طنین انداز خواهد شد که رنجی مضاعف پاره تن اسلام را در برگرفته است. غزه در آتش و خون غوطه ور است و قلب و روح مسلمانان از مظلومیت فلسطینیان در تلاطم اندوه گرفتار گشته است.
 قساوت فرزند نامشروع استکبار جهانی تا جایی رسیده که نیزه های آهنین جهالت خویش را بر جسم رنجور کودکان بی پناه و مردم بی دفاع فلسطین بی محابا و با تبختری نشات گرفته از جهل فرعونی و با سفاکی هر چه تمام تر رها نموده است و مدعیان دفاع از حقوق بشر اینبار هم فقط نظاره گرند.
بی تردید حداقل وظیفه ای که بر ما مسلمانان واجب و متصور است فریاد این بیدادهاست.
سازمان نظام صنفی رایانه ای به نمایندگی از جامعه بزرگ فناوری اطلاعات استان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس آمادگی خود را مبنی بر حضور در این رویداد عظیم و اعلام همبستگی با مردم بی پناه فلسطین اعلام   می دارد و از آحاد مردم شریف و روزه دار استان برای شرکت در این همایش بزرگ دینی دعوت بعمل می آورد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا