یزدفردا" رييس پليس آگاهي استان يزد از دستگيري سارقي كه با روش ديلم و توپي زني اقدام به سرقت مي كرد خبر داد.

به گزارش یزدفردا، با توجه به سرقت هاي متعدد منازل به روش خاص ديلم زني ، به صورت كلي و جزيي و نظر به اهميت موضوع و به وجود آمدن جو ناامني در بين شهروندان ؛ بررسي موضوع در دستور كار اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

كارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي گسترده توانستند سارق را به نام" ف. الف "كه خانمي 27 ساله و از متهمان سابقه دارمي باشد شناسايي كنند.

سرهنگ" عليرضا خالقي " با اشاره به اينكه متهم از سارقان غيربومي مي باشد، خاطر نشان كرد: ماموران پليس، ضمن هماهنگي با مقامات قضايي متهم را در يكي از استان هاي غربي كشور دستگير و به پليس آگاهي يزد انتقال دادند كه وي در بازجويي هاي انجام شده به 18 فقره سرقت منزل با روش توپي و ديلم زني با همكاري دو تن از همدستانش اعتراف كرد.

خالقي در پايان ازدستگيري همدست و مالخر اين خانم (سارق) خبر داد و يادآور شد: متهمان همراه با پرونده تشكيل شده به مقامات قضايي تحويل داده شدند.

یزدفردا :روش توپی زن به برش توپی فقل  منازل از بیرون گفته می شود که برای جلوگیری از ان می توان استوانه ای فلزی دور توپی قفل ها چوش داد و یا به هنگام ساخت درها دقت نمود تا توپی قفل در قسمت داخلی درب قرار گیرد و دیلم زنی هم به روشی گفته می شود که سارقین با دیلم قفل های آویز را شکسته و وارد محل می شوند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا