شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد  با صدور پيامي از حضور حماسي مردم در مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است: ميهن عزيز اسلامي بار ديگر در يوم ا... روز قدس، صحنه همبستگي مردم رشيد و غيور در ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان روزگار و حمايت از مردم بي پناه فلسطين شد و حماسه اي ديگر در تابلو پر تلالو عزتمندي انقلاب اسلامي به ثبت رسيد.
حضور گسترده و باشكوه مردم روزه دار و خداجوي ايران اسلامي در محكوم نمودن اقدامات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي و حمايت از ايستادگي و مقاومت مردم فلسطين، بار ديگر روح اميد و دلگرمي را به مردم مظلوم اين سرزمين بازگرداند و آنان را در مسير آرمان هاي متعالي خويش استوارتر كرد.
مردم نجيب استان دارالعباده يزد نيز ديروز حماسه اي از وحدت اسلامي را به ثبت رسانيده و علاقه و دلبستگي خويش نسبت به آرمانهاي مقدس نظام مقدس جمهوري اسلامي و دفاع از مظلومان عالم را به نمايش گذاشتند كه حقيقتا شايسته تعظيم و ستايش است.
شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد با تمجيد از حضور گسترده و باشكوه مردم شريف و نجيب استان يزد در راهپيمايي يوم الله روز قدس و محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه، رهايي هر چه سريع تر مردم مظلوم و بي پناه فلسطين را از شر رژيم صهيونيستي و نجات منطقه از اين غده سرطاني خطرناك را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايد.   


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا